اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - 07 April 2019
با موافقت و دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آسیب‌دیدگان سیل اخیر در موسسه پیام این وزارتخانه راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در وزارت ارتباطات

به گزارش عصرپرس از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل موسسه پیام در نخستین جلسه شورای مدیران این موسسه اعلام کرد: به منظور کمک به مردم سیل زده، وزیر ارتباطات با پیشنهاد راه اندازی ستاد جمع آوری کمک های مردمی در موسسه پیام موافقت کرد.

حمید عباسی افزود: بر همین اساس ستاد جمع آوری کمک های مردمی، مقابل در ورودی 11 وزارت ارتباطات (در اصلی موسسه پیام) مستقر شد.

وی تصریح کرد: موسسه پیام برای تسریع در امداد رسانی، مبلغ 100 میلیون ریال بمنظور خرید اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده تخصیص داده است.

مدیرعامل موسسه پیام از ارسال لوازم و اجناس فاقد اولویت مصرف در انبار به مناطق حادثه دیده از سیل، خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات خیرخواهانه و تخصیص عواید و منافع آن به آسیب دیدگان در سیل نیز از دیگر اقدامات در دست اجرا است.

بر اساس این گزارش، کارکنان موسسه پیام نیز به صورت داوطلبانه بخشی از حقوق فروردین ماه خود را به خرید اقلام مورد نیاز مناطق آسیب دیده اختصاص دادند.


نام:
ایمیل:
* نظر: