اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - 31 March 2019
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اعلام کرد :
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1398 تاکنون، 263 فقره پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و 358 میلیون و 284 هزار ریال برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در استان تشکیل شده است.

تشکیل بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز 98به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی،  اظهار کرد: این تعداد پرونده طی بیش از 12 هزار و 500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی خراسان جنوبی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

تهوری تصریح کرد: در مدت اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 98 تاکنون با پیگیری و بررسی شکایت های صورت گرفته و گزارشات سامانه 124، بالغ بر یک میلیارد و 504 میلیون و 560 هزار ریال به شاکیان برگشت داده شده است.

وی به برگزاری مستمر گشت های مشترک بازرسی در نوبت صبح و عصر اشاره و تصریح کرد: از ابتدای این طرح بیش از 141 مورد گشت مشترک با سایر دستگاه های نظارتی در راستای نظارت هر چه بهتر و بررسی تمامی جوانب به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی واحدها در سطح استان برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان و مسافران نوروزی استان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی واحدهای صنفی و غیر صنفی عرضه کننده کالا و خدمات مراتب را به سامانه ارتباطی 124 این معاونت در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان ها اعلام نمایند تا ضمن بررسی گزارش با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی همچنین یادآور شد: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1398 از تاریخ یکم بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است و تا پانزدهم فروردین سالجاری در سطح استان ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: