اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - 28 March 2019
جهت کمک به سیل زدگان استان های شمالی؛
وزیر صنعت، معدن و تجارت به پویش جمعیت هلال احمر برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران پیوست.
وزیر صنعت، معدن و تجارت به پویش جمعیت هلال احمر پیوست
به گزارش  سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با پیوستن به این پویش از مردم عزیز ایران در خواست کرد کمک های خود به سیل زدگان را از طریق جمعیت هلال احمر به مناطق سیل زده ارسال کنند.

رحمانی گفت: این حادثه در آستانه سال جدید کام همه را تلخ کرد و جبران خسارت های سنگین مالی آن نیازمند همراهی مردم و همت جدی مسئولان کشوری و استانی است.

وی با تاکید بر اینکه در عمر چهل ساله انقلاب اسلامی ایران مردم یکی از ارکان اصلی نظام بوده اند که همه‌ی این سال ها در تمام مشکلاتی که برای کشور رخ داده است، به میدان آمدند گفت: همان طور که در زلزله کرمانشاه و در سیل شیراز اولین کسانی که وارد میدان شدند، مردم بودند و تردیدی ندارم که در رفع این بحران هم مردم نقش اصلی را ایفا می کنند.

وی درگاه کمک به سیل زدگان را یکی از موارد مهم دانست و افزود: سازمان هلال احمر در بحران هایی چون سیل، زلزله و حتی در جنگ تحمیلی با کمک مردم نقش موثر و انکار ناپذیری داشته است و این بار هم از کسانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند، درخواست می کنم با ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به سازمان هلال احمر این سازمان را برای پیشبرد اهدافش یاری کنند.

شایان ذکر است؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین روزهای وقوع سیل در نامه ای به روسای سازمان های شمال و شمال شرق کشور از آن ها خواست ارزاق و نیازهای عمومی مردم با تدبیر جدی تامین و در صورت نیاز از ستاد مرکزی درخواست کمک شود. همچنین امروز با سفر به این دو استان مشکلات واحدهای تولیدی و صنفی خسارت دیده را بررسی و رسیدگی می کنند.

همچنین از تشکل های مرتبط اعم از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و خانه صنعت، معدن و تجارت و واحدهای تولیدی خواست در عمل به مسئولیت های اجتماعی خویش و به نمایش گذاشتن روح نوع دوستی، مردم سیل زده را یاری کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: