اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - 27 March 2019
رئیس جمهور به منظور بازدید از مناطق سیل زده در استان گلستان و دیدار با مردم این‌ مناطق وارد فرودگاه گرگان شد.

روحانی وارد استان گلستان شدبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین  حسن روحانی رییس جمهور روز چهارشنبه در ادامه روند رسیدگی‌ها و ساماندهی اوضاع در مناطق سیل زده شمال کشور، به منظور دیدار با مردم و بازدید از مناطق سیل زده استان گلستان وارد فرودگاه گرگان شد و از سوی  رحمانی فضلی وزیر کشور، آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و جمعی از مسوولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود به استان گلستان عازم مناطق سیل زده این استان شد تا در بازدید میدانی، از نزدیک در جریان روند امدادرسانی به مردم، رفع مشکلات و میزان خسارت‌های وارد شده ناشی از سیل به بخش‌های مختلف قرار بگیرد.

قرار است امروز جلسه ستاد مدیریت بحران استان گلستان به ریاست رئیس جمهور برگزار شود.

 محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات، رضا اردکانیان وزیر نیرو، مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و تابش رئیس بنیاد مسکن، رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

 بازدید روحانی از مناطق سیل زده استان گلستان

رئیس جمهور با حضور در روستای چن سبلی از توابع شهرستان آق قلا از این منطقه سیل زده بازدید و با مردم از نزدیک گفتگو کرد.

روحانی پس از ورود به استان گلستان عازم روستای چن سبلی در شهرستان آق قلا شد و از این منطقه که در اثر سیل و آبگرفتگی دچار خسارت شده بازدید کرد.

رئیس جمهور در این بازدید با توضیح وزیر کشور و دیگر مسوولان ذیربط در جریان روند اقدامات در راستای امداد رسانی و اسکان موقت مردم و تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکلات و جبران خسارت‌های ناشی از سیل در این منطقه قرار گرفت.

روحانی همچنین در فضایی صمیمی با مردم گفتگو و پس از اطلاع از مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم در زمینه‌های گوناگون به مسئولان ارائه کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: