اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - 12 March 2019
عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه ۲۶۰ نفر از نمایندگان مجلس درخصوص تشکر از مقام معظم رهبری در انتصاب حجت الاسلام رئیسی برای ریاست قوه قضائیه را قرائت کرد.

260 نماینده از رهبر انقلاب برای انتصاب آیت الله رییسی قدردانی کردند

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 21 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 260 نفر از نمایندگان مجلس درخصوص تشکر از مقام معظم رهبری در انتصاب حجت الاسلام رئیسی برای ریاست قوه قضائیه را  بدین شرح تقدیر کرد:

بسمه تعالی

قوه قضائیه دارای ارزش، احترام و جایگاه والایی در نظام اسلامی و جامعه بشری است. به اعتبار شهید مظلوم حضرت آیت الله دکتر بهشتی اولین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران با اهدای خون پاکش تضمین نمود. شهدای متعددی در قوه قضائیه در راه اقامه قسط و عدل جانشان را نثار کردند تا آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند.

انتصاب شایسته حضرت آیت الله رئیسی در جایگاه ریاست قوه عدلیه با تدبیر حکیمانه حضرتعالی ، امید و شعف را به جامعه گسیل داشت. ایشان دارای شخصیتی وزین، مردم دار، انقلابی و ساده زیست بوده و شناخت کامل و حُسن سابقه در قوه قضائیه کمک شایان توجهی در پیشبرد امور خواهد داشت.

توصیه های اثربخش حضرت عالی که نشان از درایت و عمق شناخت معظم له از مسائل، تنگناها و ظرفیت های قوه قضائیه است،  در صورت اجرای دقیق و کامل می تواند راهگشای مشکلات جامعه باشد.

این توصیه های مترقی در تدوین و اجرای سند تحول قوه قضائیه بایستی به عنوان اصول اولیه مدنظر قرار گیرد.

در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، از رئیس جدید قوه قضائیه انتظار داریم از ظرفیت های جوانان نخبه، متعهد و مومن به نظام و انقلاب استفاده نموده و برای ریشه کنی کامل فساد از جامعه تلاش قاطعانه نمایند.

جا دارد از مساعی و خدمات ارزنده حضرت آیت الله آملی لاریجانی ، رئیس سابق قوه قضائیه که از شخصیت های ارزنده نظام است، قدردانی نموده و برای ایشان در مسئولیت جدید  آرزوی توفیق مسئلت نماییم.

سلامتی و دوام عمر حضرتعالی و شادی روح حضرت امام (ره) از درگاه ایزد متعال خواستاریم.


نام:
ایمیل:
* نظر: