اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - 09 March 2019
سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی،دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ اسفند ماه سال جاری دریافت کرده اند را به خدمت سربازی فراخواند.

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم دراسفندماه

به گزارش عصرپرس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد:کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی،دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ 97/12/19 دریافت کرده اند،می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)،برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛ مشمولان ساکن تهران بزرگ می بایست ساعت 6 صبح روز یکشنبه مورخ نوزدهم اسفند ماه 1397 و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت 7 صبح تاریخ ذکر شده،در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده،حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت .

شایان ذکر است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره096480 و یا کانال سازمان درپیام رسان سروش به نشانی   sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر: