اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - 06 March 2019
رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید، امروز چهارشنبه وارد فرودگاه سردار جنگل در رشت شد.

روحانی وارد رشت شد

به گزارش عصرپرس، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید، امروز چهارشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان گیلان، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات محلی، وارد فرودگاه سردار جنگل در رشت شد.

افتتاح و بهره برداری از چندین طرح و پروژه توسعه ای استانی و شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان و همچنین نشست شورای اداری استان گیلان از جمله برنامه های این سفر دو روزه دکتر روحانی است.

روحانی در فرودگاه رشت، مردم استان گیلان را مرزدار و میهمان‌نواز توصیف کرد و درباره اهداف سفر به این استان گفت: این سفر برای افتتاح پروژه‌های بسیار مهمی است که در سفر استانی قبلی به مردم استان وعده داده شده بود و طی امروز و فردا بخش بزرگی از این پروژه‌ها  افتتاح می شود.

روحانی خاطر نشان کرد: افتتاح خط آهن قزوین – رشت و آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن رشت به آستارا جزو مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در جریان سفر افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رئیس جمهور افزود: همچنین در این سفر طرح‌ها و پروژه‌هایی که مدنظر قرار گرفته است، در شورای اداری استان مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.


نام:
ایمیل:
* نظر: