اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - 06 March 2019
رئیس شورای عالی سلامت و امنیت غذایی وزارت بهداشت: 
رئیس شورای عالی سلامت و امنیت غذایی وزارت بهداشت بابیان اینکه حلقه اتصال نظام سلامت با مردم و سایر بخش ها مددکاری اجتماعی است، گفت: بایستی جایگاه نظام سلامت بیش از پیش تقویت شود.
مددکاری اجتماعی حلقه اتصال نظام سلامت با مردم است
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس، اصغر فرشاد رئیس شورای عالی سلامت و امنیت غذایی وزارت بهداشت در همایش روز مددکاری گفت: در گذشته شبکه بهداشتی خدماتی خاصی وجود نداشت و معاونت اجتماعی حلقه مفقوده نظام سلامت بود که با تشکیل این معاونت در وزارت بهداشت حلقه اتصال شبکه درمانی ایجاد شد.

فرشاد در ادامه با بیان اینکه حلقه اتصال نظام سلامت با مردم و سایر بخش ها مددکاری اجتماعی است، گفت: بایستی جایگاه نظام سلامت بیش از پیش تقویت شود.

وی ادامه داد:  مددکاری اجتماعی به عنوان یکی از بخش های توسعه‌ای کشور باید با تقویت و ارتقاء جایگاه آن نسبت به تقویت نظام سلامت اقدام نماییم.

رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی وزارت بهداشت در ادامه گفت: 75 درصد سلامت در همکاری بین بخشی و مشارکت مردم است و  مددکاری اجتماعی در این راستا نقش ویژه‌ای را دارد البته تا زمانی که آنها در نظام سلامت کشور شناخته نشوند بسترهای لازم برای ارائه خدمات فراهم نمی شود بنابراین باید به این بخش بیش از پیش توجه شود.



خبرنگار:پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: