اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - 04 March 2019
نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد نظارتی دولت بر قیمت کالاهای ضروری مردم بیان‌ کرد: هر روز یک کالا از سفره مردم حذف می‌شود.

پوربافرانی: هر روز یک کالا از سفره مردم حذف می‌شود

به‌ گزارش ‌عصرپرس ازخانه ملت، عباسعلی پوربافرانی، نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری به رییس جمهور، اظهار کرد:  قرار بود با تدبیر، امید را در دل مردم زنده کنید. قرار ما نابسامانی در قیمت و توزیع کالا نبود. مردم از وضعیت نابسامان توزیع کالاهای اساسی به ستوه آمده‌اند. مگر می‌شود این همه ارز از  کشور خارج شود، هزینه بدهیم اما به دلیل بی تدبیری امید مردم خدشه‌دار شود؟ آن هم مردمی که در تمامی عرصه‌ها در صحنه حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: چرا باید هر روز شاهد افزایش بی رویه قیمت‌ها باشیم؟ یک روز مرغ از سفره مردم پر می‌کشد و یک روز دیگر نیز گوشت از سفره مردم خارج می‌شود و یک روز  دیگر قند و شکر. هر روز یک کالا از سفره مردم حذف می‌شود. آیا وقت آن فرا نرسیده است که نان خالی و آب آشامیدنی را از سفره مردم حذف کنید؟ رییس جمهور، دولت و مجلس شورای اسلامی فکری به حال مردمی که از این نگرانی به ستوه آمده‌اند کنید.


نام:
ایمیل:
* نظر: