اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - 04 March 2019
سیدپرویز فتاح با بیان اینکه کمیته امداد بیش از پنج هزار واحد مسکونی برای مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه احداث کرده است، گفت: امروز با افتتاح ۲۵۰۰ منزل مسکونی، پرونده ساخت منازل مسکونی مددجویان زلزله‌زده بسته شد.

تحویل 2500 واحد مسکونی به مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه

به گزارش عصرپرس به نقل ازکمیته امداد، سیدپرویز فتاح در مراسم افتتاح و تحویل ۲۵۰۰ منزل مسکونی به خانواده‌های مددجوی زلزله‌زده کرمانشاه، که به صورت نمادین در روستای «بی نهر سفلی» برگزار شد، با تاکید بر نقش مردم در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده، افزود: کمک‌رسانی مردم کشور به زلزله‌زدگان کرمانشاهی تجلی‌گر وحدت نظام و ملت بود.

رئیس کمیته امداد با اشاره به تحویل ۲۵۰۰ منزل مسکونی به مددجویان زلزله زده کرمانشاه در آبان ماه گذشته، خاطرنشان کرد: امروز با تحویل ۲۵۰۰ واحد مسکونی دیگر، پرونده بازسازی منازل خانوارهای مددجو در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بسته شد.

رئیس کمیته امداد روحیه جهادی و انقلابی مردم کرمانشاه را عامل تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده دانست، و تاکید کرد: من خودم را کرمانشاهی می‌دانم چرا که بخش قابل توجهی از عمر خودم را در دوران دفاع مقدس در این استان گذراندم.

فتاح خدمت‌رسانی مردم و مسئولان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه را الگو و نمونه عنوان کرد و گفت: کمیته امداد ۱۰ هزار خدمت به مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه ارائه داد.

وی عنوان کرد: مردم ایران بدانند کمیته امداد و دیگر مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی کمک‌های آنان  را به ثمر نشاندند.


نام:
ایمیل:
* نظر: