اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - 03 March 2019
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز 98 افزود: با هماهنگی همه دستگاه های امدادی و خدماتی، این طرح از 25 اسفند سال جاری تا پایان 17 فروردین 98 اجرایی می شود.

آمادگی پلیس راهور برای اجرای طرح ترافیک نوروز ٩٨

به گزارش عصرپرس،  سردار تقی مهری در حاشیه چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحمدالله هماهنگی و تعامل مطلوبی میان وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا وجود دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز 98 افزود: با هماهنگی همه دستگاه های امدادی و خدماتی، این طرح از 25 اسفند سال جاری تا پایان 17 فروردین 98 اجرایی می شود و مطابق ابلاغ وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون ایمنی، نسبت به خط کشی و نصب علائم و بازسازی معابر اقدامات لازم نیز در دستور کار است.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی طرح سامانه "سرعت های بحرانی" عنوان کرد: امید است بهره گیری از فناوری های نوینی چون این سامانه به کاهش تصادفات و تلفات جاده ای و کنترل بیشتر رفتار رانندگان منتج شود.

سردار مهری درباره سازوکار این سامانه عنوان کرد: اطلاعات رانندگان پرسرعت و پرخطر توسط این سامانه به پاسگاه ها و پلیس راه منتقل می شوند و این امکان فراهم می شود که رفتار رانندگان پرخطر تحت کنترل قرار گیرد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: