اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - 02 March 2019
مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو گفت: در آستانه روز ملی آب، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره «نیرو و رسانه» فردا (یکشنبه) با حضور وزیر نیرو برگزار می‌شود.

اختتامیه نخستین جشنواره نیرو و رسانه برگزار می‌شودبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، صدیقه ببران مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو با اشاره به اینکه حدود 800 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، گفت: پس از ارزیابی صورت گرفته از سوی هیئت دوران این دوره از جشنواره، آثار ارسالی 20 روزنامه نگار در حوزه‌های مختلف گزارش، مصاحبه، کاریکاتور، تیتر، موشن‌گرافی و اینفوگرافی به عنوان آثار منتخب این جشنواره انتخاب شده‌اند و در مراسم اختتامیه جشنواره نیرو و رسانه با حضور وزیر نیرو از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: برای این دوره از جشنواره نیرو و رسانه مدرسان برجسته علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری همچون محمدمهدی فرقانی (رئیس هیئت داوران)، یونس شکرخواه، حسن نمکدوست تهرانی، فریدون صدیقی، مهناز رونقی و اکبر نصراللهی وظیفه انتخاب آثار منتخب را بر عهده داشته‌اند.

ببران تاکید کرد: نخستین جشنواره نیرو و رسانه در راستای توسعه مشارکت رسانه‌ها در نیل به اهداف اصلاح شیوه مصرف و سبک زندگی شهروندان، جلب اعتماد عمومی و اطلاع رسانی به هنگام و صادقانه و همچنین ارج نهادن به تلاش‌های سازنده اصحاب رسانه در این صنعت، با شعار محوری «مدیریت مصرف و تقاضا» برگزار شده است.

مدیرکل دفتر روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو یادآور شد: «توسعه انرژی‌های نو»، «مدیریت مصرف انرژی»، «دیپلماسی آب و انرژی»، «تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی»، «اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در صنعت آب و برق»، «مدیریت به‌هم پیوسته منابع آب، خاک، انرژی و پسماند»، «نقش علوم اجتماعی در مدیریت آب و برق»، «سازگاری با کم‌آبی و مدیریت مصرف آب»، «اقتصاد دانش بنیان در صنعت آب و برق»، «استفاده از پساب و بازچرخانی آب»، «آمایش سرزمینی براساس آب» و «مدیریت تقاضای آب و انرژی» نیز به عنوان محورهای این دوره از جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مراسم اختتامیه نخستین جشنواره «نیرو و رسانه» صبح فردا از ساعت 10 تا 12 با حضور وزیر نیرو در سالن کارون شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران برگزار می‌شود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: