اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - 02 March 2019
رئیس پلیس راهور ناجا از آمادگی کامل پلیس برای اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز و به کارگیری 5 هزار نیروی کمکی در این طرح خبر داد.

آمادگی پلیس برای اجرای طرح ترافیکی ویژه نوروز

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس،  سردار تقی مهری در چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی سراسر کشور، اظهار داشت:در این همایش برای اجرای طرح ترافیکی نوروز ۹۸ آماده می‌شویم.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در ۲۲ اسفند ماه رزمایش ترافیکی نوروز ۹۸ در تهران به صورت متمرکز. و در سایر استانها نیز برگزار خواهد شد؛ همچنین طرح ترافیکی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفندماه تا ۱۷ فروردین ۹۸ اجرا خواهد داشت.

وی  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای کاهش تصادفات گفت: در راستای کاهش تصادفات و با دستور سردار اشتری قرارگاه کاهش تصادفات در ناجا راه‌اندازی شده است.

سردارمهری افزود: با برنامه‌ریز‌ی های صورت گرفته پنج استراتژی در قرارگاه کاهش تصادفات مورد نظر قرارگرفت و با تصویب فرمانده ناجا به استان‌ها ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: در راستای تقویت پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز پنج هزار نیروی کمکی به کمک پلیس راهنمایی و رانندگی خواهند آمد و هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو نیز به پلیس راهنمایی و رانندگی واگذار خواهد شد.

سردار مهری  افزود: در بسیاری از استان‌ها عوامل تصادفات کنترل شده و امیدواریم در سال ۹۸ و با اجرای طرح نوروز ۹۸ ادامه داشته باشد.

گفتنی است در این همایش از تعدادی از خانواده‌های شهدا، متوفیان و بازنشستگان راهنمایی و رانندگی ناجا تجلیل شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: