اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - 02 March 2019
فرماندهان ارشد نیروی انتظامی با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن بازدید از دیتاسنتر شهرداری با روند اجرای طرح ترافیک و کنترل و ذخیره‌سازی اطلاعات دوربین‌های ترافیکی از نزدیک آشنا شدند و درباره همکاری‌های مشترک از جمله نظارت هوشمندانه طرح ترافیک، تبادل‌نظر کردند.

توافق ناجا و شهرداری برای برخورد با متخلفان طرح ترافیک

به گزارش عصرپرس از سازمان فاوای شهرداری تهران در این دیدار، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا ، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، سردار احمد دولتخواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا و سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، حضور داشتند، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز دیگر میهمان این جلسه بود.

در این نشست پس از بازدید از دیتاسنتر شهرداری تهران، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن معرفی اقدامات این سازمان، با اشاره به شکل‌گیری دبیرخانه تهران هوشمند، برنامه‌ها، پروژه‌ها و مسیر حرکت به سمت هوشمندسازی شهر را توضیح داد.

استفاده از خدمات فاوای شهرداری و تجهیزاتی که برای هوشمندسازی شهر به کار گرفته شده، می‌تواند کمک شایانی به نیروی انتظامی و پلیس راهور انجام دهد و هدف از این نشست نیز دستیابی به مسائلی از این دست است.

فرجود رئیس سازمان فاوای شهرداری تهران در بخش دیگری از این نشست به تشریح اهم اقدامات سازمان و دبیرخانه تهران هوشمند پرداخت و همچنین به تولید روزانه بیش از 10 ترابایت داده در شهرداری تهران و ذخیره سازی و پردازش بیش از 8 میلیون عکس دوربین‌های ترافیکی و تردد شهری در هر روز اشاره کرد که حجمی گسترده و پراهمیت را در مدیریت شهری در بر می‌گیرد.

توافق ناجا و شهرداری برای برخورد با متخلفان طرح ترافیک یکی دیگر از نتایج این نشست بود.


نام:
ایمیل:
* نظر: