اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - 28 February 2019
کاخ سفید اعلام کرد:​ هیچ توافقی در نشست کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا حاصل نشده است

کيم و ترامپ به توافق نرسيدندبه گزارش سرويس سیاسی عصرپرس از بين الملل خبرگزاری رویترز، نشست ترامپ و کیم جونگ اون بدون نتیجه؛ وبدون توافق پایان یافت و  جشن ناهار تدارک دیده شده در ویتنام هم لغو شد. مسئولان تشریفات ویتنام حتی محل جشن امضا را هم آماده کرده بودند.

کاخ سفید اعلام کرد: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، برنامه نشست روز پنجشنبه (امروز) خود را تقریباً دو ساعت به جلو کشیدند.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید، در این باره افزود: ابتدا قرار بود این کنفرانس خبری در ساعت 3:50 بعد از ظهر پنجشنبه به وقت محلی شرق آمریکا (یک ساعت و پنجاه دقیقه دیرتر از وقت جدیدی که برای این کنفرانس خبری اکنون اعلام شده است) برگزار شود.

رویترز اضافه کرد: البته سارا سندرز نگفت چرا ملاقات میان دو شخصیت نامبرده زودتر تمام خواهد شد و چرا کنفرانس خبری نیز زودتر از موعد اعلام شدهِ قبلی برگزار می شود. سارا سندرز همچنین از اظهار نظر در این خصوص که آیا «مراسمی برای امضای توافق مشترک» برگزار خواهد شد یا خیر، خودداری کرد. این در حالی است که کاخ سفید پیشتر اعلام کرده بود برگزاری چنین مراسمی نیز در برنامه کاری رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی در هانوی گنجانده شده بوده است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: