اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - 25 February 2019
سیاوشی در تذکر شفاهی:
عضو فراکسیون زنان مجلس با تاکید بر اینکه لایحه تامین امنیت زنان مطالبه بانون جامعه است، از قوه قضائیه درخواست کرد تا در ارسال لایحه به مجلس تعجیل کند.

قوه قضائیه در ارسال لایحه تامین امنیت زنان به مجلس تعجیل کند

به گزارش عصرپرس از خانه ملت، طیبه سیاوشی شاه عنایتی در نشست علنی نوبت دوم امروز (دوشنبه 6 اسفند) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: انقلاب اسلامی منادی رفع تبعیض ها میان همه اقشار مردم بوده و افق روشنی را برای زنان گشود و با اعمال رویه های جدید، راه پیشرفت را برای زنان تسهیل کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا لایحه تامین امنیت زنان مورد مطالبه زنان جامعه بوده و به دفاع از حقوق این عزیزان می پردازد که امیدواریم قوه قضائیه در ارسال این لایحه به مجلس تعجیل کند.

وی با تاکید بر اینکه در تمام زمینه ها نیازمند گفت وگو هستیم، افزود: گفت وگو در حوزه زنان یک مسئله ضروری و حیاتی است و صداوسیما به عنوان یکی از مهمترین دستگاه های فرهنگی باید از پایه های اصلی گفت وگو در این حوزه باشد، نه اینکه در یک برنامه تلویزیونی به ترویج خشونت علیه زنان بپردازد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در بخش دیگری از تذکر خود عنوان کرد: ضرورت دارد در مقطع کنونی، دولت در توزیع کالاهای یارانه ای نظارت موثرتری داشته باشد تا شاهد نارضایتی و بی عدالتی در این حوزه نباشیم


نام:
ایمیل:
* نظر: