اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - 23 February 2019
معاون هماهنگی بسیج مستضعفین اعلام کرد:
معاون هماهنگی بسیج مستضعفین کشور گفت: در بسیج برای کمک به مردمی کردن وظایف دستگاه ها ظرفیت های فراوانی وجود دارد که امسال ۴۰ هزار پروژه عمرانی را با کمک مردم برای چهل سالگی انقلاب ایجادشده است.

انجام۴۰ هزار پروژه عمرانی با کمک مردم در چهل سالگی انقلاب

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، سردار غلامی معاون هماهنگی بسیج مستضعفین کشور در همایش روز بسیج مهندسی گفت: انقلاب اسلامی برای فراهم کردن ظرفیت مردمی بسیج را راه اندازی کرد و اوراق زرین انقلاب از همین بسیج است.

وی در ادامه رویکرد سازمان را تمرکز بر استفاده از ظرفیت بسیج و ارائه خدمات به مردم دانست و گفت: بسیج به عنوان امتداد مردمی همه دستگاه ها است.و همانطور که امروز با وزارت جهاد کشاورزی برای علمی کردن کشاورزی در 7 روستای کشور فعالیت داریم، موضوعی که از عهده وزارتخانه ها برنمی آید.

غلامی افزود: بیش از 4 هزار هسته علمی راه اندازی شده که دستاوردهای زیادی داشته و سال ۹۵ با استفاده از ظرفیت پایگاه ها در حوزه اقتصاد مقاومتی با رویکرد تسهیل گری بیش از 300 هزار شغال را ساماندهی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه 40 هزار پروژه عمرانی از سوی بسیج تعریف شده است، گفت: 20 هزار پروژه ساخت  از 40 هزار پروژه ساخت و ساز برای محرومین است.

سردار غلامی تصریح کرد: در حال حاضر تفاهم نامه ای با سازمان و بهسازی شهری داریم، به طوری که امروز در 460 محله، بسیج در بخش بهسازی فعالیت می کند.



خبرنگار: پروین مرادی

نام:
ایمیل:
* نظر: