اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - 19 February 2019
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای غرب تهران اعلام کرد:
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای غرب تهران اعلام کرد: در ۱۰ ماه ابتدای امسال حدود ۶۱ میلیارد تومان در طرح‌های توسعه‌ای، توزیعی، تامین منابع آب و ساخت یک آزمایشگاه تخصصی در آبفای شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران هزینه شده است.

اعتبار ۶۱ میلیارد تومانی طرح‌های شرکت آبفای غرب تهرانخبرنگار: معصومه مرادی

به گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس،  سید جعفر محمودی معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای غرب تهران گفت: در ۱۰ماه ابتدای امسال ۱۴,۵کیلومتر شبکه آب را توسعه داده‌ایم ۱۲ حلقه چاه حفر کرده‌ایم و با وجود نوسانات بازار توانسته‌ایم تمام بودجه سال ۹۷ را پوشش دهیم.

محمودی در باره مسکن مهر صفادشت اظهارداشت: رفع مشکلات مسکن مهر صفادشت از اولویت‌های برنامه‌های اجرایی شرکت است به گونه‌ای که یک مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی برای این منطقه در نظر گرفته و شبکه‌‌های توزیع این مخزن نیز طراحی و آماده شده است، همچنین پنج حلقه چاه نیز در حال حفاری است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مطالبات شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران از مسکن مهر وصول نشده، این شرکت برای اجرای سریع‌تر طرح تصفیه‌خانه فاضلاب صفادشت بیش از سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به پیمانکار پرداخت کرده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای غرب تهران ادامه داد: بدون در نظر گرفتن نوسانات قیمت‌ها، هشت میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح مسکن مهر صفادشت نیاز است و تامین این بودجه همکاری ویژه آبفای استان تهران را می‌خواهد تا بتوانیم زودتر اعتبارات را برای ادامه روند اجرای طرح به پیمان‌کار برسانیم.



نام:
ایمیل:
* نظر: