اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - 16 February 2019
وزیر نیرو خبر داد:
وزیر نیرو از توافق دو کشور ایران و روسیه در برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور در آخرین هفته خرداد سال 98 در تهران خبر داد.

برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیهبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، رضا اردکانیان وزیرنیرو در حاشیه نشست یک روزه سوچی روسیه با اشاره به برگزاری ملاقات های دوجانبه رئیس جمهور اسلامی ایران و رئیس فدراسیون روسیه در این سفر افزود: در این ملاقات دو جانبه، گزارش فعالیت ها و پیشرفت های حاصل شده توسط وزرای نیرو و انرژی ایران و روسیه به عنوان روسای کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور، به روسای جمهور ارائه شد.

وی ادامه داد: در این سفر همچنین سایر زمینه های همکاری در بخش های مختلف اقتصادی، توریسم و ... مورد بحث و پیگیری قرار گرفت.

وزیر نیرو ضمن اظهار امیدواری از پیوستن جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا با تصویب مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با الحاق جمهوری اسلامی ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا، گشایش قابل توجهی از حیث اشتغال و بازار کار برای محصولات صنوف مختلف ایران در کشورهای عضو این اتحادیه اقتصادی فراهم خواهد شد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: