اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - 12 February 2019
آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با بیان اینکه راهپیمایی22 بهمن امسال باشکوه تر از سال های قبل بود، از حضور باشکوه مردم در این حماسه بزرگ قدردانی کرد.

قدردانی آیت الله مکارم شیرازی از حضور مردم در حماسه 22بهمن

به گزارش عصرپرس، آیت الله ناصر مکارم شیرازی روز سه شنبه در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، افزود: مردم در مواقعی که احساس کنند خطری در میان است پرشورتر از قبل در صحنه حاضر می شوند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه تجلیل از حضور باشکوه مردم در صحنه، خدمت بیشتر به آنها و حل مشکلات اقتصادی توسط مسئولان است، ابراز امیدواری کرد: مسئولان پیام این حضور باشکوه را بشنوند و بدانند باید در حل مشکلات بیشتر و محکم تر بکوشند.

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر این که طبق شواهد و قرائن راهپیمایی امسال در 22 بهمن ماه بسیار باشکوه تر از سال های گذشته بود، گفت: هر زمان دشمن فشار بیشتری می آورد مردم احساس می کنند محکم تر باید مشت بر دهان دشمن بکوبند؛ ان شاءالله خدای متعال از همه قبول کند و این عمل خیر را در نامه اعمال شان ثبت و ضبط کند.

وی تاکید کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن رسالت و مسئولیت مسئولان را سنگین تر می کند که باید در گره گشایی از مشکلات مردم کوشاتر عمل کنند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: