اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - 05 February 2019
وزیر نیرو در استان همدان:
وزیر نیرو حمایت از طرح‌های با هدف اصلی تامین آب شرب را یکی از اولویت‌های وزارت نیرو عنوان و اظهار کرد: برنامه داریم طی 3 سال پرونده شهرهای تحت‌تنش را ببندیم، به‌گونه‌ای که مسائل مربوط به 340 شهر تحت‌تنش تا سال 1400 حل شود.

پرونده 340 شهر تحت‌تنش آبی کشور تا سال 1400 بسته می‌شودبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، رضا اردکانیان در جمع خبرنگاران استان همدان گفت: دو بند خاکی در این منطقه در حال مطالعه است که امیدواریم هر چه زودتر به‌منظور تغذیه سفره و توسعه کشاورزی وارد فاز اجرا شوند.

وی بر پشتیبانی از چنین طرح‌هایی که اجرای آنها به اعتبار بالایی نیاز ندارد، اما کمک‌ موثری به کشاورزان، تامین معیشت آنها و امنیت غذایی می‌کند، تاکید کرد.

اردکانیان اظهار کرد: امروز در معیت معاون اول رئیس جمهور در استان همدان سه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت 25 مگاوات و با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی روستایی در شهرستان‌های مختلف استان همدان و سد مخزنی گرین در نهاوند و افتتاح پست 63.20 کیلوولت شهرستان اسدآباد در این سفر خبر داد و افزود: وزارت نیرو تعداد 21 پروژه بزرگ آب، برق و فاضلاب با اعتبار 2 هزار و 200 میلیارد تومان در استان همدان در دست اجرا دارد که به‌طور متوسط از پیشرفت حدود 80 درصد برخوردار هستند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: