اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - 04 February 2019
وزیر دفاع:
امیر سرتیپ حاتمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را نماد وحدت، همدلی و مدیریت جهادی در کشور دانست و تاکید کرد: نیروهای مسلح توانسته‌اند در دوران‌های مختلف با تأسی به راه امام راحل و شهدای گرانقدر در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، رزمی و پشتیبانی از شرایط دشوار تحمیلی دشمن عبور کنند و به قله‌های سرافرازی دست یابند.

نیروهای مسلح، نماد وحدت، همدلی و مدیریت جهادی در کشور هستندبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: در ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ورود به دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می‌گیریم که بیش از پیش آثار و ثمرات آن بر همه ملت ایران و جهانیان آشکار شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با اشاره به دستاوردهای متعدد در سایه پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: پیشرفت‌های متعدد ایران در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی، فناورانه، اجتماعی، علوم انسانی و پزشکی از جمله این دستاوردها بوده است. برهمگان واضح و مبرهن است که برجسته‌ترین این پیشرفت‌ها، اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در عرصه دفاع و نیروهای مسلح روی داده است.

وی با بیان اینکه کارکنان ارتش خود را فدائیان انقلاب، میهن، مردم و ولایت فقیه می‌دانند، افزود: به برکت انقلاب اسلامی، کشورمان دارای ارتشی حزب‌اللهی، انقلابی، کارآمد و به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا، شجره طیبه است که با داشتن فرماندهان و کارکنان ولایی، مؤمن، متدین و جهادی و پرتلاش در سطوح مختلف از دل آحاد ملت مسلمان ایران اسلامی شکل گرفته است و خود را فدائیان انقلاب، میهن عزیزمان، مردم و ولایت فقیه می‌دانند.

امیر سرتیپ حاتمی به شکل‌گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی، ملت عزیزمان حامی دیگری یافته است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای حفظ و تأمین امنیت آنان در دوردست‌ها جانفشانی می‌کنند و با دارا بودن فرماندهان و کارکنان شجاع، دلسوز و مخلص به عهدی که با خدا و ملت بسته‌اند، پایبندند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: از سوی دیگر بسیج سرافراز، بدون چشمداشت در همه عرصه‌های امنیت عمومی، مردم پایه تا محرومیت‌زدایی، سازندگی و ارائه خدمات اجتماعی حضور فعال و سازنده دارد و در خدمت کشور عزیزمان است.

وی یادآور شد: مردم همیشه بصیر ایران، بصیرتر از همه دوران‌ها در کنار نظام اسلامی و نیروهای مسلحشان هستند و اطمینان دارند که سربازان آنان در ارتش عزتمند جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران مقتدر انقلاب اسلامی ایران و بسیج همیشه در صحنه، نیروی انتظامی زحمتکش هر روز آماده‌تر از گذشته نسبت به دفاع از ملت شریف ایران، انقلاب اسلامی، میهن عزیز و آرمان های بلند و مقدس انقلاب و امام راحل و اسلام ناب محمدی هستند و در این راه آرام و قرار ندارند.

امیر سرتیپ حاتمی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را نماد وحدت، همدلی و مدیریت جهادی در کشور دانست و تاکید کرد، نیروهای مسلح توانسته‌اند در دوران‌های مختلف با تأسی به راه امام راحل و شهدای گرانقدر در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، رزمی و پشتیبانی از شرایط دشوار تحمیلی دشمن عبور کنند و به قله‌های سرافرازی دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار همه نیروهای مسلح جانفشان، به برکت انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبان نیروهای مسلح با ظرفیت بسیار بالای علمی، فناوری و دانشمندی، خود را متعهد به تجهیز این نیروها به جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های رزمی و حمایت از خانواده‌های نیروهای مسلح می‌داند و در این راه تلاش پرثمری را از خود نشان داده و در آینده نیز درخشان‌تر از گذشته خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به تقارن جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی با رسوایی اسکتبار جهانی از ثمرات بسیار مهم بین‌المللی اشاره کرد و یادآور شد: بعد از این مدت، حقانیت کلام و شعار ملت شریف ایران برای جهانیان مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن و عهدشکنی، دشمنی، کینه‌توزی و شیطان بزرگ بودن، موکداً آشکار شد و به جهانیان بیش از پیش اثبات شد که ملت ایران دوستدار صلح و ثبات در جهان است.

امیر سرتیپ حاتمی تاکید کرد: به ملت عزیز ایران این اطمینان را می‌دهیم که برای دفاع از آنان و سرزمینمان و آرمان‌های امام و شهدا و در اطاعت از فرمان معظم کل قوا ذره‌ای عقب نشینی نخواهیم داشت و برای عمل به این عهدمان و برای ارتقا توان دفاعی‌مان از هیچ کشوری و قدرتی هراس به خود راه نخواهیم داد و با شجاعت و همدلی ملت، دولت و جوانان و ظرفیت‌های علمی کشورمان به پیشرفت‌هایمان ادامه خواهیم داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: