اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - 02 February 2019
رحمانی :
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تولید محصولات دانش بنیان توسط جوانان، گفت: جوانانی که اکثرا متولدین بعد از انقلاب هستند، امروز به دانش روز دنیا دست یافتند .

جوانان به دانش روز دنیا دست یافته اندبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح خط تولید جدید شرکت آریوژن در جمع خبرنگاران گفت: استان البرز در بسیاری از صنایع دانش محور پیشرو است و امروز نیز یکی از دستاوردهای انقلاب را در این شرکت می بینیم.

وی با اشاره به تولید محصولات دانش محور در این شرکت توسط جوانان، افزود: جوانانی که اکثرا متولدین بعد از انقلاب هستند، امروز به دانش روز دنیا دست یافتند و برای رفع وابستگی کشور، صادرات انجام می دهند و در حوزه داروهای استراتژیک نیاز کشور را تامین می کنند.

 رحمانی گفت: هر صنعتی تنها با فناوری روز و تولید محصولات صادراتی می تواند در دنیا جایگاه خود را حفظ کند که این موضوع در این شرکت به نحو محسوسی انجام شده است.

راه اندازی خط تولید جدید شرکت «آریوژن فارمد» 

بر همین اساس رحمانی در سفر یکروزه خود به استان البرز، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن بازدید از شرکت آریوژن فارمد، در مراسم افتتاح خط تولید جدید این شرکت با عنوان «بی سی»، حضور یافت.

برای راه اندازی این خط تولید بالغ بر یک میلیون دلار سرمایه گذاری و برای 150 نفر اشتغال ایجاد شده است.

این شرکت تولیدکننده انواع داروها برای بیماران مبتلا به بیماری های خاص، مانند سرطان، بیماری های اتوایمون و هموفیلی است.


نام:
ایمیل:
* نظر: