اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - 30 January 2019
امیر دریادار سیاری:
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: در راستای ایجاد بازدارندگی، توان دفاعی کشور را تا حد امکان ارتقا می‌دهیم و در این رابطه از هیچ‌کس اجازه نمی‌گیریم.

برای ارتقای توان دفاعی کشور از کسی اجازه نمی‌گیریم

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما با اتکا به خدا و رهنمود‌های امام(ره) و رهبر انقلاب توانستیم علی‌رغم تحریم‌های گسترده، شعار «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور برسانیم.

وی افزود: ما در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی هیچ‌گاه برای تأمین نیاز‌های دفاعی و تسلیحاتی خود دست نیاز به سوی دیگران دراز نکردیم و همواره بر ظرفیت‌های داخلی تکیه کردیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش ادامه داد: ما پیام اقتدارآمیز «ما توانستیم» را به منصه ظهور رساندیم و این پیام الهام‌بخش را به ملت‌های آزاده جهان مخابره کردیم.

امیر دریادار سیاری با بیان اینکه اقتدار با ریختن پول ملت به جیب قدرت‌های فرامنطقه‌ای به دست نمی‌آید، گفت: ما امروز باید روی پای خود بایستیم و تنها راه ما اتکا به توان و استعداد‌های داخلی و ظرفیت‌های دفاعی است.

وی با تاکید بر اینکه بالا بردن توان دفاعی به معنی تعرض به دیگران نیست، تأکید کرد: تا جایی که امکان دارد در راستای ایجاد بازدارندگی توان دفاعی را تا حد امکان ارتقا می‌دهیم و در این رابطه از هیچ‌کس اجازه نمی‌گیریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش در پاسخ به تهدیدات دشمنان گفت: آنان بدانند اگر قرار باشد که به مرز‌ها و منافع ما تعرض کنند، قطعا همچون گذشته با پاسخ دندان‌شکن و پشیمان‌کننده نیروهای مسلح ایران مواجه خواهند شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: