اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - 30 January 2019
مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه مریم میرزاخانی) از سوی دبیرخانه این جشنواره تا پایان روز پنج‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره ملی زن و علم

به گزارش عصرپرس، بر اساس اعلام دبیرخانه دومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه دکتر مریم میرزاخانی)، به‌دلیل استقبال مخاطبان از جشنواره، مهلت ارسال آثار تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ تمدید شد.

علاقه‌مندان به‌حضور در این جشنواره می‌توانند تا مهلت تعیین شده از طریق صفحه اطلاع‌رسانی این جشنواره در وب‌سایت معاونت فرهنگی وزارت علوم ثبت نام کنند.

این رویداد ملی با هدف تجلیل از زنان نخبه و فعال علمی، فرهنگی و اجتماعی، توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده و سایر نهادهای ذی‌ربط در اسفندماه سال جاری در محل دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، این رویداد تنها در یک بخش رقابتی برگزار می‌شود که در این بخش مستندات دریافتی مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت. بانوان داوطلب در سه رده سنی زیر ۴۰ سال، ۴۰ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال می‌توانند در جشنواره شرکت کنند. از برگزیدگان در آئین پایانی جشنواره تقدیر می‌شود.

محورهای رقابتی جشنواره به قرار زیر است:

الف- شاخص‌های علمی:

با تأکید بر شاخص‌هایی از قبیل دریافت جوایز ملی و بین‌المللی، ابداعات و اختراعات، طرح‌های علمی برجسته، کتاب، مقالات، تعاملات علمی بین‌المللی و...

ب- شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی:

نقش‌آفرینی زنان در موضوعاتی از قبیل فعالیت‌های شاخص در زمینه کارآفرینی، فعالیت‌های برجسته اجتماعی، فعالیت‌های برجسته و داوطلبانه فرهنگی، فعالیت‌های خیریه، محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، قرآن‌پژوهی، ایثار و فداکاری، محیط زیست، فعالیت در زمینه گسترش تمدن ایرانی اسلامی، گسترش زبان فارسی در زمینه تخصصی و….


نام:
ایمیل:
* نظر: