اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - 29 January 2019
نمایش عروسکی «هدیه اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی داستانی افسانه‌ای است که بار دیگر از ۱۴ بهمن در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بر روی صحنه می‌رود.

«هدیه اسرارآمیز» بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود

به گزارش عصرپرس از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این اثر که از نمایش‌نامه دوازده ماه سال ساموئل مارشاک اقتباس شده است، روایت شاهزاده‌ای است که از مردم به مناسبت شب یلدا و شب تولدش و در ازای دریافت یک جایزه، طلب گل پامچال می‌کند.

هدیه اسرارآمیز که به قلم آتسا شاملو نوشته شده و ‍پیش‌تر نیز به روی صحنه مرکز تئاتر کانون رفته است، قرار است در ماه‌های بهمن و اسفند در ساعت ۱۸ میزبان علاقه‌مندان باشد.

براساس این گزارش محمدرضا حزینی به عنوان دستیار کارگردان، سینا ییلاق بیگی، علی پاکدست و مریم اقبالی به عنوان طراحان صحنه، لباس، ماسک و عروسک این اثر را همراهی کرده‌اند. مهرداد باقری ساخت دکور این نمایش را بر عهده داشته است.

علی پاکدست، مریم اقبالی، مهرنوش صادقیان، مریم رحمانی، هدی بخشوده، مینا پناه‌نجات و مه‌گل صابری به عنوان سازندگان عروسک و علی افشاری، مریم خاکسارتهرانی، عاطفه بحرالعلوم‌طباطبایی، لیلی حسینی، محسن قصری، شراره یوسفی به عنوان صداپیشگان و بازی‌دهندگان این نمایش را همراهی کرده‌اند.

گفتنی است دستیار دوم کارگردان و مدیر صحنه این اثر مهزاد فرشچی است.

همچنین رامین کهن به عنوان آهنگ‌ساز و آزاده فرهنگیان به عنوان شاعر دیگر عوامل این نمایش‌اند.

بر همین اساس، «هدیه اسرارآمیز» صبح‌ها با هماهنگی قبلی ویژه مهدهای کودک و مدارس و بعدازظهرها ساعت ۱۸ برای عموم در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ذخیره بلیت با شماره‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۳۹۰۹۶۶۱۶۶ تماس بگیرند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: