اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - 26 January 2019
صالحی
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: راه اندازی یگان های حفاظت در سازمان های دولتی باعث صیانت از اموال بیت المال و تامین نظم و امنیت در محیط کاری است.

صیانت از بیت المال با راه اندازی یگان‌های حفاظت در سازمان‌ها

به  گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس ، علی اکبر صالحی،رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت انرژی اتمی، اظهار داشت : کار نیروی انتظامی در زمینه تامین امنیت وحفظ نظم و آرامش مردم قابل ستایش است.

وی با بیان اینکه دو نعمت امنیت و سلامت مجهول هستند، افزود: تا زمانی که انسان از آنها برخوردار است ، نمی داند که چه نعمت های ارزشمندی دارد،کافیست یکی را از دست دهد، آن موقع متوجه اهمیت آنها خواهد شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مشکلات امنیتی منطقه پیرامونی کشور بیان کرد: علی رغم وجود بحران و آتش جنگ در اطراف کشور خوشبختانه در میان آتش در گلستان زندگی می کنیم، که این به لطف خداوند متعال،حمایت مردم و اقتدار نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از ارکان صیانت از کشوراست، افزود: در روایات آمده است که نیروهای مسلح زینت یک کشور و ملت هستند.

صالحی در ادامه راه اندازی یگان حفاظت در سازمان های دولتی را کاری بسیار ارزشمند دانست و خاطر نشان کرد: بر کسی پوشیده نیست که سازمان انرژی اتمی یکی از سازمان های حساس و مهم است، اصلا یکی از دلایل چالش ما با غرب همین دستاوردهای جوانان غیور این سازمان است که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند صنعت هسته ای علاوه بر اینکه تآمین انرژی می کند برای کشور کانون اقتدار است،عزیزانی که در یگان حفاظت این سازمان خدمت می کنند، بدانند که در محیطی مقدس و اقتدار بخش در حال انجام وظیفه هستند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد :ما اگر بخواهیم کسی را تودیع کنیم، می گوییم صد حیف که آن رفت. بدون تعارف و صمیمانه عرض می کنم  که سردار اینانلو در طول مدتی که توفیق آشنایی با ایشان را داشتم در سازمان انرژی اتمی نهایت تلاش و همت خود را به کار برده و مدیریت خوبی را به کار گرفته اند.

معرفی فرمانده جدید یگان حفاظت انرژی اتمی کشور

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت:صد شکر هم عزیزی جایگزین شده اند، جناب سرهنگ خاکسار براساس آنچه بنده جستجو کرده ام و  به من اطمینان داده اند که یکی از بهترین های ما است، یکی از دوستان که توصیه موکد کردند  که ایشان فردی هم با اخلاق، مومن و با همت و کاردان هستند. در اولین دیداری هم که با ایشان داشتم دلم آرام گرفت که الحمد الله شخصیتی ارزشی و ارزشمند جایگزین برادر ارجمندمان سردار اینانلو می شود.

وی با بیان اینکه صنعت هسته‌ای برای کشور غیور آفرین است، افزود:این صنعتی که جوانان غیور ما باهمت خود به دست آورده اند، ما در این راه شهیدانی ارزنده ای را تقدیم انقلاب نمودیم؛ شهید شهریاری، شهید علیمحمدی ، شهیدی احمدی روشن وشهید قشقایی وجود خود را با اخلاص گذاشته اند تا این صنعت کانون اقتدار و امنیت کشور باشد، پس این صنعت اقتدار آفرین است.


نام:
ایمیل:
* نظر: