اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - 21 January 2019
مشاور فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت اندیشه راهبردی در کسب موفقیت در جنگ نرم گفت : داشتن هوش رفتاری و دانش رسانه ای فرماندهان ناجا باعث خواهد شد تا چهره ای دلپذیر و مقتدر از پلیس به نمایش در بیاید و این مهم در گرو استفاده صحیح از رسانه ها تحقق می یابد.

اندیشه راهبردی مهمترین اصل در جنگ نرم است

به گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظر المهدی در کارگاه ارتقاء دانش رسانه ای فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان این موضوع که در فضای اندیشه جهان امروز، قدرت دست کسانی است که آگاهی کامل از تمامی علوم و دانش پیرامون خود دارند اظهار نظر کرد: امروز قدرت در دست کسانی است که بتوانند عملیات روانی را بخوبی اجرا و از 6 فاکتور سواد رسانه ای ، سواد تربیتی ، سواد رایانه ای، سواد ارتباطی، سواد مالی و سواد اجتماعی برخوردار باشند.

وی با تأکید بر ارتباط و سواد رسانه ای مدیران و فرماندهان ناجا تصریح کرد: داشتن هوش رفتاری و دانش رسانه ای نزد فرماندهان ناجا باعث خواهد شد تا چهره ای دلپذیر و مقتدر از پلیس به نمایش در بیاید و این مهم در گرو استفاده صحیح از رسانه ها تحقق می یابد.

سردار منتظر المهدی اضافه کرد: بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی با تسلط بر دانش و مهارت رسانه ای کارآمد میسر است .

وی با خاطر نشان کردن این مطلب که فرماندهان باید شناخت دقیقی از رسانه ها داشته و بسته های خبری ارائه شده از سوی خود را به رسانه ها به خوبی تشخیص دهند، گفت : تهیه و تولید برخی برنامه های رسانه ای در ارتقاء آگاهی مردمی و کمک به ماموریت های ناجا موثر است .

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر همکاری و تعامل مستمر با اصحاب رسانه ، یکی از فاکتورهای موفقیت ماموریت های پلیس را استفاده از ظرفیت رسانه ها برشمرد و تصریح کرد : ظرفیت رسانه ها بهترین ابزار برای آگاه سازی شهروندان در زمینه های مختلف انتظامی و اجتماعی است چرا که محبوبیت و مقبولیت پلیس نزد مردم با توجه به این اصل مهم است.

سردار منتظرالمهدی با اشاره به قدرت رسانه ها در حوزه جنگ نرم افزود: برنده میدان این جنگ کسانی هستند که اندیشه راهبردی داشته ، آینده نگر بوده و با شناخت دقیق امکانات و نیروهای خود در مواقع لزوم به خوبی از آنها استفاده کنند.

مشاور فرمانده نیروی انتظامی در پایان سخنان خود برگسترش آموزش در تمام سطوح و رده های خدمتی ناجا و ارتقاء دانش کارکنان تأکید کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: