اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۷ - 17 January 2019
مراسم بهره‌برداری از 52 واحد نیروگاه خانگی نصب شده برای خانواده‌های محروم جنوب کرمان با حضور معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا برگزار شد.

نیروگاه خورشیدی یگ مگاواتی بردسیر کرمان افتتاح شدبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، سیدمحمد صادق‌زاده رئیس سازمان ساتبا در جریان سفر امروز خود به استان کرمان 52 واحد نیروگاه خانگی نصب شده برای خانواده‌های محروم جنوب کرمان را به بهره‌برداری رساند که براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری 485 واحد نیروگاه خورشیدی دیگر نیز در مناطق محروم جنوب استان کرمان به بهره‌برداری خواهید رسید.

صادق‌زاده در ادامه سفر خود به کرمان از روند اجرای نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی در حال احداث شهرستان بردسیر بازدید کرده و نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی این شهرستان را به بهره‌برداری رساند.

رئیس سازمان ساتبا همچنین عصر امروز جلسه مشترکی را با سرمایه‌گذاران نیروگاه‌های تجدیدپذیر در شهرستان سیرجان برگزار خواهد کرد.

گفتنی است: در حال حاضر پنج نیروگاه مگاواتی به ظرفیت 33 مگاوات در استان کرمان در حال بهره‌برداری است و ۳۹۶ واحد مقیاس کوچک خورشیدی خانگی نیز در این استان احداث شده است.

همچنین تا پایان سال هم دو نیروگاه 10 مگاواتی دیگر در استان کرمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: