اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۷ - 14 January 2019
مدیرعامل شرکت عمران شهر چدید پردیس اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در حال حاضر هزار میلیارد تومان پروژه در مسکن مهر پردیس در دست اجرا داریم و در دهه فجر نیز هزار میلیارد تومان پروژه کلنگ زنی خواهد شد.

کلنگ زنی هزار میلیارد تومان پروژه مسکن مهر در دهه فجر

خبرنگار: پروین مرادی

به گزارش خبرنگار اقتصادی عصرپرس، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در نشست خبری امروز (دوشنبه۲۴ دی) با اصحاب رسانه در نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با بیان اینکه تکمیل مسکن مهر پردیس در اولویت اول پروژه های شهر خواهد بود گفت: با تمهیداتی که در بودجه ۱۳۹۸ دیده شده اطمینان داریم با تصویب این تبصره ها در لایحه بودجه برای پردیس سال بسیار خوبی خواهد شد. همچنین تامین خدمات و مراکز محلات را داریم که حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه آماده سازی و مراکز محلات را در دهه فجر کلنگ زنی خواهیم کرد.

وی با اشاره به تامین کسری مسکن مهر در پردیس گفت: موضوع تامین کسری واحدهای مسکن مهر را نیز در شهر جدید پردیس دنبال می کنیم که بخشی از این کسری را در نظر داریم حل کنیم که طبیعتا این کسری در سال ۱۳۹۸ اتفاق نمی افتد ولی مابقی واحدها در سال ۱۳۹۸ تحویل خواهد شد. امسال به ظرفیتهای درونی شهرهای جدید تکیه کردیم و اگر این قول را می دهیم که واحدها را در سال آینده تحویل می دهیم به دلیل همکاری مجمع است که تمامی اراضی که امکان مشارکت و تهاتر با سازندگان داشت همه را برای تکمیل مسکن مهر پردیس اختصاص دادیم.

هدایت ادامه داد: ظرفیت سازی در سایت مسکن مهر پردیس برای متقاضیانی که نتوانستند مسکن مهر دریافت کنند از امسال آغاز خواهد شد .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص برخورد با پیمانکاران متخلف و پیمانکارانی که در تحویل واحدها خلف وعده داشتند اظهار داشت: همانطور که وزیر راه و شهرسازی بر آن تاکید داشت در برخورد با پیمانکاران مساعدت‌های لازم انجام خواهد شد اما بعضی از پروژه‌ها متوقف شده‌اند که از دادستانی درخواست کردیم به این پروژه ها ورود پیدا کنند.

وی افزود: از پیمانکار و سازنده مسکن مهر پردیس به دادستانی معرفی و احضار شدند که پس از حضور در دادستانی پنج پیمانکار پروژه خود را فعال کردند اما سه پیمانکار هنوز موفق به فعال سازی پروژه خود نشدند بنابراین در روزهای آینده نسبت به جایگزینی سه پیمانکار دیگر اقدام خواهیم کرد.

هدایت درباره مذاکرات با قرارگاه خاتم الانبیاء برای پروژه مترو پردیس و احداث برخی از زیرساخت‌ها در مسکن مهر پردیس گفت: هنوز با قرارگاه خاتم الانبیا قرارداد منعقد نکردیم و تفاهمات نهایی نشده است و در حال اخذ مصوبات هستیم.

در ادامه این نشست، طاهرخانی درخصوص آخرین وضعیت مترو هشتگرد با بیان اینکه ایستگاه مترو هشتگرد دارای پیشرفت بالای ۹۰ درصد است گفت: درخصوص برق هم در قسمتهایی کار آغاز شده است. نکته اصلی به برق و سیگنالینگ مربوط می شود که اگر تامین اعتبار لازم انجام شود زمان بری چندانی نخواهد داشت که مترو هشتگرد به شبکه مترو صادقیه متصل شود.

 در ادامه این نشست، طاهرخانی با بیان اینکه متاسفانه استفاده مناسبی از ظرفیت دریا در حوزه های شهرسای انجام نشده است گفت: سواحل مکران همواره مورد تاکید مقامات نظام بوده است. در این خصوص احداث شهر جدید تیس را در چابهار در دستور کار قرار دادیم که در واقع بیست و سومین شهر جدید خواهد بود. روز گذشته رونمایی از طرح جامع تیس توسط وزیر راه و شهرسازی انجام شد. همچنین شهرهای جدید سیراف را مدنظر داریم. شهر جدید تابناک در منطقه لارستان نیز مورد نظر است که مصوبه آن از شورای عالی شهرسازی و معماری اخذ و تملک آن انجام شده که در مرحله تهیه طرح جامع قرار دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر: