اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۷ - 09 January 2019
با حکم معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو؛
با حکم معاون امور آب و آبفای وزارت نیرو، بهروز مرادی به ‌عنوان مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران منصوب شد.

مدیرعامل جدید شرکت آب و نیروی ایران منصوب شد

به‌گزارش عصرپرس به نقل از (پاون)، جلسه معارفه مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و تقدیر از زحمات سیدمحمدرضا رضازاده با حضور معاون آب و آبفای وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

"عباس سروش"، معاون آب و آبفای وزارت نیرو در این مراسم گفت: با توجه به شرایط خشکسالی، مدیران و کارشناسان شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در زمینه توسعه منابع آب کشور باید گزینه‌هایی همچون انتقال آب از دریای عمان و یا استحصال آب‌های ژرف را از مرحله مطالعه به مرحله اجرا برسانند.

وی با اشاره به عملکرد شرکت آب و نیرو در مدیریت ابرپروژه‌های کشور افزود: وقتی نخبگان و مهندسان غیر ایرانی، مجموعه عملکرد ما را در سازماندهی خوب پروژه‌های سدسازی مورد تحسین قرار می‌دهند، احساس غرور می‌کنم.

معاون آب و آبفای وزارت نیرو اضافه کرد: من افتخار دارم که چند سالی با شرکت آب و نیرو همکاری کرده‌ام و بدون اغراق عرض می‌کنم این شرکت یک شرکت حرفه‌ای و مدرن با مدیران و کارشناسان متخصص و کارکشته است که مورد تحسین متخصصان و نخبگان خارجی قرار گرفته است.

وی در پایان از زحمات سیدمحمدرضا رضازاده تقدیر و برای بهروز مرادی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه محمد حاج رسولی‌ها مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران نیز گفت: شرکت آب و نیرو یک پتانسیل و سرمایه برای بخش آب کشور است که می‌توان از این ظرفیت در پروژه‌های غیرسازه‌ای در بخش آب کشور استفاده کرد.

وی افزود: به‌رغم ذهنیت غالب افکار عمومی که تصور می‌کنند سدسازی تعطیل شده، ولی باید عرض کنم که از ابتدای برنامه پنجم توسعه از مجموع 172 سد ساخته شده در کشور تعداد 57 سد در همین 6 سال اخیر ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

حاج رسولی‌ها در ادامه اظهار داشت: ان‌شاءالله همکاران آب و نیرو با همان جدیتی که همگام با مهندس رضازاده پروژه‌ها را به پیش بردند، با یاری و تلاش بیشتر به همت مهندس مرادی بتوانند تا انتهای سال 98 طرح عظیم آب‌های مرزی را نیز به سرانجام برسانند.

در ادامه رضازاده مدیرعامل پیشین شرکت آب و نیرو با اشاره به سوابق قبلی خود در سازمان‌ها و ارگان‌های لشگری و کشوری مختلف، گفت: دوره فعالیت من در آب و نیرو یکی از دوره‌های مهمی است که می‌توانم به این دوران افتخار کنم.

سپس بهروز مرادی، مدیرعامل جدید آب و نیرو طی سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد مقام عالی وزارت به خود جهت تصدی این سمت به تشریح گزارش عملکرد شرکت آب و نیرو در طی حدود 10 ماه سرپرستی خود بر این شرکت پرداخت.

وی با اشاره به برنامه آتی شرکت آب و نیرو اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام شده، راه‌اندازی نیروگاه سردشت تا پایان سال 98، افتتاح پل کارون 3 (سه بلوطک) تا پایان سال جاری، اتمام مجموعه طرح‌های گرمسیری و بهره‌برداری از آن در سال 98، آبگیری سد چمشیر و راه‌اندازی نیروگاه آن در سال 99 و آبگیری سد سرنی و امکان بهره‌برداری از آن و سایر طرح‌های شرکت در دستور کار قرار دارد که با سعی و تلاش همه همکاران و همکاری مدیران مجموعه وزارت نیرو و پیمانکاران و مشاوران طبق موعد مقرر به نتیجه خواهد رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر: