اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۱۹ دی ۱۳۹۷ - 09 January 2019
واعظی:
رییس دفتر رییس جمهوری در پاسخ به سوالی درباره صحت شایعه استعفای محمد جواد ظریف از وزارت خارجه گفت: این شایعه صحت ندارد و دولت از شخص رییس جمهور تا اعضای هیات دولت به صورت جدی از آقای دکتر ظریف حمایت می کند.

رییس‌جمهور و هیات دولت با جدیت از ظریف حمایت می‌کنند

به گزارش عصرپرس از پايگاه اطلاع رساني دولت، محمود واعظی امروز (چهارشنبه) در پایان جلسه هیات وزیران درباه شایعات استفعای وزیر امور خارجه اظهار داشت: آقای ظریف یکی از وزیران خارجه بسیار موفق ما از اول انقلاب است.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: ظریف، فردی بسیار متخصص ، مذاکره کننده خوب ، متدین و میهن پرست است . همه ما تعبیراتی که رهبری نسبت به ایشان داشتند را شنیده ایم.

واعظی افزود: فکر می کنم در این موقعیت که دشمن این گونه به کشور هجوم می آورد حتما یک وزیر خارجه مقتدر را باید حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: دولت از شخص رییس جمهور تا اعضای هیات دولت با صورت جدی از آقای دکتر ظریف حمایت می کند.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان این که شایعاتی که این روز ها در خصوص وی وجود دارد به هیچ عنوان صحت ندارد، تاکید کرد: ظریف با قدرت در حال کار کردن است و شبانه روز ندارد . با همه وجود چه در تهران و چه در سفر و ماموریت در کشورهای مختلف با جدیت کار می کند و جز و افراد نزدیک به رییس جمهوری است.

رییس دفتر رییس جمهوری با ابراز تأسف از اینکه برخی علیه ظریف شایعه پراکنی می کنند و وی را تخریب می کنند گفت: برخی اتاق های فکر تشکیل شد و افرادی را بی جهت در لیست می آورند که اینها می خواهند برای ١۴٠٠ نامزد ریاست جمهوری شوند و تخریب شأن می کنند.

وی ریشه برخی از تخریب ها را به انتخابات آینده ریاست جمهوری مرتبط دانست گفت : در دولت ما هیچ کسی برای انتخابات ١۴٠٠ ندارد من اسامی افراد مختلف را می شنوم که در محافل خصوصی سیاسی در جناح های مختلف چه اصلاح طلب چه اصولگرا و حتی برخی افراد از نهادها را مطرح می کنند و تخریب می کنند


نام:
ایمیل:
* نظر: