اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۷ - 06 January 2019
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت البرز خبر داد:
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت البرز از وصول 6 هزار و 268 شکایت از طریق سامانه 124 در 9 ماهه گذشته خبر داد.

دریافت بیش از 6 هزار شکایت از طریق سامانه 124 در 9 ماهه امسالبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، جهانگیر شاهمرادی رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت البرز افزود: از این تعداد شکایت چهار هزار و 761 مورد تلفنی، هزار و 201 مورد حضوری، 292 مورد پیامگیر و 14 مورد نیز از طریق پورتال سازمان واصل شده است.

شاهمرادی در مورد نتایج شکایات فوق تصریح کرد: طی بررسی‌های به عمل آمده از مجموع شکایات 52 درصد غیر متخلف، 30 درصد متخلف، پنج درصد اعلام رضایت و 13 درصد آن نیز در دست بررسی است.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت البرز در مورد ضریب شکایات کالاهای اساسی نیز در بازه زمانی 9 ماهه سال 97 که از طریق سامانه 124 واصل شده است، اظهار کرد: از مجموع شکایات 23 درصد مربوط به اقلام سوپرمارکتی، 14 درصد نان، 12 درصد میوه و تره‌بار، 9 درصد مواد پروتئینی، شش درصد لوازم آرایشی – بهداشتی و 36 درصد سایر موارد بوده است.

وی درباره ضریب شکایات در بخش خدمات بیان کرد: رستوران‌ها 19 درصد، شرکت‌های خودرویی 17 درصد، تلفن همراه 13 درصد، تعمیرات خودرو شش درصد، آرایشگاه‌ها پنج درصد و سایر موارد نیز 40 درصد این آمار را به خود اختصاص داده اند.

شاهمرادی در پایان گفت: شهروندان استان البرز می‌توانند هرگونه شکایات خود را درباره تخلف گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور توسط واحدهای صنفی را به سامانه 124 گزارش نمایند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: