اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۶ دی ۱۳۹۷ - 06 January 2019
معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی‌سازی گفت: مشمولان از فرصت بوجود آمده برای ثبت شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت جهت دریافت سود استفاده کنند.

مشمولان سهام عدالت برای ثبت شبای بانکی خود اقدام کنند

به گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، داود خانی گفت: با موافقت وزير محترم امور اقتصادي و دارايي و بنا به درخواست سازمان خصوصي سازي، امكان ثبت شماره شباي مشمولان سهام عدالت در سامانه سهم عدالت از روز یازده دي ماه فراهم آمده است.

معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی‌سازی افزود: بر این اساس كليه مشمولاني كه تا كنون موفق به ثبت شماره شباي بانكي خود در سامانه سهام عدالت به نشاني www.samanese.ir نشده اند، مي توانند نسبت به ورود و ثبت شماره شباي معتبر بانكي خود در این سامانه اقدام کنند.

وی با اشاره به این که تعداد مشمولانی که تا کنون شماره شبای بانکی خود را وارد سامانه سهام عدالت نکرده اند، حدود 6.5 میلیون نفر است تصریح کرد: پس از راستي آزمایي شماره شباي بانكي ثبت شده این دسته از مشمولان، سود عملكرد سال 1395 و در مرحله بعد سود عملكرد سال 1396 اين دسته از مشمولان توسط سازمان خصوصي سازي به صورت یکجا به حساب آنان واريز خواهد شد.

معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی‌سازی گفت: از آنجا که امکان ثبت شماره شبای بانکی مشمولان در سامانه سهام عدالت به صورت محدود فراهم آمده است، بنابراین توصیه می شود مشمولان از فرصت بوجود آمده برای ثبت شبای بانکی خود در این سامانه جهت دریافت سود استفاده کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر: