اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۷ - 06 January 2019
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تاکید کرد
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با تاکید بر نقش برجسته صنعت نفت در پروژه‎های عام‎المنفعه گفت: این صنعت عامل اصلی ایجاد توسعه پایدار است و بخشی از فعالیت‎های آن در کارکردهای اجتماعی نمود عینی دارد.

نقش برجسته صنعت نفت در پروژه‎های عام‎المنفعه

به گزارش عصرپرس به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی در آیین افتتاح و بهرهبرداری از پل شهدای صنعت نفت استان لرستان افزود: پل ارتباطی شهدای صنعت نفت، یکی از ایمنترین پلها با استانداردهای مهندسی است و در گام نخست سبب تسهیل در تردد اهالی منطقه خواهد شد و همچنین سبب سهولت دسترسی همکاران شرکت به میدان نفتی سرکان است.

وی درباره مشخصات و هزینه انجام شده برای ساخت پل شهدای صنعت نفت گفت: این پل با ۱۲۰ متر طول و شش دهانه ۲۰ متری احداث شده است که ۱۸۰ تن مصالح فولادی، ۳ هزار و ۳۵۷ مترمکعب بتن و ۳۶ هزار مترمکعب حجم خاک در آن به‌کار رفته است. همچنین مبلغ ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شرکت برای احداث و تکمیل این پل ارتباطی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بر نقش و کارکرد مسئولیت اجتماعی صنعت نفت تاکید کرد و افزود: صنعت نفت جایگاه ویژهای در توسعه پایدار دارد و عامل پیشرفت کشور است که بخشی از این فعالیتها در کارکردهای اجتماعی و پروژههای عامالمنفعه نمود عینی خواهد داشت.

این مقام مسئول در ادامه به فعالیتهای انجام شده در شرکت نفت مناطق مرکزی اشاره کرد و گفت: میانگین تولید گاز شرکت در سال ۷۸ حدود ۱۴۶ میلیون مترمکعب در روز بود و هماکنون توان تولید گاز به ۲۹۰ میلیون متر مکعب در روز رسیده، همچنین تولید نفت شرکت در سال ۷۸ حدود ۵۲ هزار بشکه در روز بود که این رقم به ۲۲۰ هزار بشکه در روز افزایش یافته است.


نام:
ایمیل:
* نظر: