اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۷ - 31 December 2018
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران:
پروژه‌های نظام اطلاعات مدیریت و مکانیزاسیون نظام مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار شرکت انتقال گاز ایران با حضور مدیران و پیمانکاران شرکت انتقال گاز از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

پروژه‌های نظام اطلاعات مدیریت شرکت انتقال گاز اجرایی می‌شودبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شرکت ملی گاز ایران، نشست افتتاحیه مسائل راهبردی شرکت انتقال گاز شامل «پروژه‌های نظام اطلاعات مدیریت MIS و مکانیزاسیون نظام مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار شرکت انتقال گاز ایران IGTCMS»، با حضور مدیران و نمایندگان ستاد انتقال گاز ایران، مشاور پیمانکار و مدیران مناطق دهگانه عملیاتی از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد.

سعید توکلی، در آیین افتتاح این طرح، با بیان این‌که موضوع برند شدن شرکت انتقال گاز ایران از پارسال در هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران مطرح شده است و ما نیز نسبت به اجرای این موضوع، متعهد هستیم، گفت: پروژه‌های نظام اطلاعات مدیریت و مکانیزاسیون نظام مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار شرکت انتقال گاز ایران، ۲ طرح بسیار مهم هستند که اجرای آنها براساس طرح جامع شرکت ملی گاز به شرکت انتقال گاز ایران الزام شده است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، هدف از اجرای طرح‌های یادشده را رشد، یادگیری، کاهش فرآیندهای مازاد و افزایش بهره‌وری دانست تا شرکت انتقال گاز به عنوان شرکتی چابک و چالاک با اجرایی کردن این پروژه‌ها در پاسخگویی به ذی‌نفعان قدم بردارد.

وی افزود: برای تحقق این هدف، بررسی‌های زیرساختی برای شناسایی نیازهای مجموعه با هدف گردش به‌موقع و درست اطلاعات و بهره‌برداری از آن برای دستیابی به نتایج مطلوب انجام شده است، بنابراین فاز نخست پروژه IGTCMS در قالب ۱۵ فرآیند و پروژه  MIS در مدت هشت ماه و تعیین هفت کارگروه اجرا خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران، مناطق دهگانه عملیاتی، حدود ۶ هفته فرصت دارند اطلاعات لازم را برای اجرای این طرح‌ها گردآوری و ظرف مدت ۱۲ هفته، خروجی اقدام‌ها را جمع‌بندی و ارائه کنند.

توکلی با بیان این‌که ماموریت شرکت انتقال گاز برای اجرای طرح‌های یادشده در قالب ۲۱ موضوع راهبردی مشخص شده است، اظهار کرد: جهت‌گیری، رشد و یادگیری، موضوع سیستم اطلاعات مدیریت (MIS)، تعالی فرآیندها و نظام‌های مدیریت از جمله مسائل راهبردی این طرح‌ها هستند تا با اجرای آنها بتوانیم به عنوان نخستین شرکت در مجموعه شرکت ملی گاز ایران، مکانیزاسیون نظام مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار شرکت انتقال گاز ایران را نهایی و عملیاتی کنیم.

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: