اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۷ - 30 December 2018
رئیس پلیس فتای پایتخت خبرداد:
رئیس پلیس فتای پایتخت خبرداد: برخی از شهروندان برای خرید میوه از یک میوه فروشی میلیون‌ها تومان از کف دادند.

میوه‌هایی که برای برخی شهروندان میلیونی آب خوردبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از صداوسیما، سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: برخی شهروندان  برای خرید میوه از یک میوه فروشی در خیابان بهشتی کارت عابر بانک خود را به جهت اطمینانی که داشتند به میوه فروش می دادند و حتی رمز آن را  اعلام می کردند.

وی افزود: همین اعتماد موجب شد که صاحب میوه فروشی یا همان سارق، کارت عابر بانک مشتریان را در همان لحظه  کپی و با استفاده از رمزی که مشتری در اختیار وی قرار داده است  بعد از گذشت چند روز موجودی کارت عابر بانک را برداشت کند.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: در این زمینه تا کنون  3 نفر دستگیر شدند  که تاکنون به برداشت 400 میلیون تومان از حساب شهروندان اعتراف کرده اند.

رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: باتوجه به اینکه  این نوع سرقت چند سالی است اتفاق  می افتد با هماهنگی هایی که  با بانک ها انجام داده ایم در صدد هستیم تدابیری به کار ببریم  تا از این گونه سرقت ها  جلوگیری شود.

 سرهنگ کاظمی ادامه داد: برخی از سارقان در این زمینه با کاهش نرخ کالاهایشان شهروندان را نسبت به خرید آن  محصول ترغیب می کنند و همین ترفند موجب می شود به راحتی مشتریان رمز عابر بانک خود را در اختیار آنان قرار دهند.

 براساس ابن گزارش، در مصاحبه با برخی مالباختگان، آقایی  برای خرید سیب زمینی و  پیاز  3 میلیون تومان  ، فرد دیگری برای خرید گوجه و خیار 5 میلیون تومان ، خانمی برای خرید هندوانه  یک میلیون و 100 هزار تومان ، خانم دیگری برای خرید لیمو ترش  یک میلیون  و 100 هزار تومان ، آقای برای خرید هنداونه 400 هزار تومان و همچنین پیرمردی برای خرید انواع میوه  11 میلیون و 800 هزار تومان  از کف داده اند.


نام:
ایمیل:
* نظر: