اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۷ - 30 December 2018
وزیر نیرو:
وزیر نیرو بر اهمیت مهیا کردن عرصه برای حضور بانوان در حوزه مدیریت منابع آب و انرژی تاکید کرد و گفت: اگر اساس انتصابات خود را بر مبنای شایسته‌گزینی قرار دهیم طبیعتا بزرگترین خدمت را به حوزه بانوان به عنوان بخشی از ظرفیت عظیم منابع انسانی کشور خواهیم کرد.

عرصه را برای حضور بانوان در حوزه مدیریت منابع آب و انرژی فراهم کنیمبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از پاون، رضا اردکانیان وزیر نیرو  در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان وزارت نیرو و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بر لزوم فراهم کردن عرصه برای حضور بانوان در حوزه مدیریت منابع آب و انرژی تاکید کرد و گفت: در کنار الزامات و سازوکارهای قانونی موجود اگر اساس انتصابات خود را بر مبنای شایسته‌گزینی قرار دهیم طبیعتا بزرگترین خدمت را به حوزه بانوان به عنوان بخشی از ظرفیت عظیم منابع انسانی کشور خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اگر مبانی شایسته گزینی را به خوبی تدوین و این فرایند به طور صحیح طی شود و سپس مدیران ارشد به درستی از آن مراقبت کنند و هیچگونه مصلحت اندیشی به جز شایسته گزینی وجود نداشته باشد طبیعتا به طور صحیح از ظرفیت بانوان در بخش‌های مختلف کشور استفاده خواهد شد.

وزیر نیرو ادامه داد: در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین چالش‌های ما در تمامی عرصه‌ها، مربوط به مشکلات اخلاقی است. ما هر چه از پایبندی به اخلاق دورتر شده‌ایم مسلما به همان اندازه دچار گرفتاری‌های بیشتری شده‌ایم.

اردکانیان با اشاره به اینکه ارتباط مستقیمی بین پایبندی به اخلاق و استفاده صحیح از منابع محدود آب و انرژی در کشور وجود دارد، تصریح کرد: امیدواریم حضور بانوان شایسته بتواند به خوبی در اشاعه شیوه‌های صحیح مصرف به ویژه در بخش کشاورزی به عنوان بزرگترین مصرف کننده آب کشور اثرگذار باشد و تفاهم‌نامه امروز میان وزارت نیرو و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری راه و مسیر را برای این هم‌افزایی فراهم کند.


نام:
ایمیل:
* نظر: