اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - 18 December 2018
معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تشکیل ستاد ایمنی در حوزه حمل و نقل،گفت: خوشبختانه آمار کشته های تصادفات جاده‌ای از ۲۸ هزار کشته به ۱۷ هزار رسیده است و در آینده برای کنترل سرعت باید به بحث هوشمند سازی توجه شده و آموزش های لازم را از مدارس و با همکاری وزارت آموزش و پرورش برای کاهش تصادفات جاده ای به اجرا در آوریم.

تشکیل ستاد مستقل ایمنی در حوزه حمل و نقل

خبرنگار: پروین مرادی

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، شهرام آدم نژاد معاون وزیر راه و شهرسازی در اختتامیه سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته که در محل مصلی امام (ره) برگزار شد، گفت: در بخش مسئولیت اجتماعی باید به حوزه حمل و نقل توجه ویژه داشته باشیم و همه خدمات باید شاخص منظم برای جلب رضایت مردم داشته باشیم .

وی افزود: مهم‌ترین مسئولیت ما در حوزه حمل ونقل،ارتباط صنفی با این حوزه می باشد و  حمل ونقل سبز، توسعه زیر ساخت ها و تغییر به سمت خروجی بهتر و بهبود سرمایه گذاری در این حوزه مد نظر مسئولین راه و شهر سازی است.

وی بابیان اینکه توسعه مهم هست ولی مدیریت آن مهم‌تر، افزود:  کشور ما باید با استفاده از توانمندی داخلی برای پایداری حمل و نقل کشور حرکت کند.

آدم نژاد افزود: اولویت بندی و نگاه شبکه‌ای به موضوع حمل و نقل از مهم‌ترین اقدامات ما خواهد بود .

وی گفت: کشور ایران با توجه به اینکه سالیان سال مسیر ترانزیتی کشور های دیگر بوده است باید به  عنوان ارزش افزوده طلایی اجرایی شده و به بهره‌وری لازم برسد .

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تشکیل ستادمستقل ایمنی در حوزه حمل و نقل،  گفت: خوشبختانه آمار کشته های تصادفات سالانه جاده ای از  ۲۸ هزار کشته به ۱۷ هزار رسیده است که در آینده برای کنترل سرعت، باید به بحث هوشمند سازی توجه شده و آموزش های لازم را از مدارس و با همکاری وزارت آموزش و پروش برای کاهش تصادفات جاده ای به اجرا درآوریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با نگاه هوشمند در مجموعه و در بخش های مختلف برای مقابله با تحریم ها باید اقدام کرد و بعد روانی حاکم در کشور را کاهش دهیم.

به گزارش عصرپرس،سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته از ۲۵ لغایت ۲۷ آذر ماه در محل مصلی امام )ره( و با حضور بیش از ۲۶۳ شرکت داخلی و دولتی برگزار شد.




نام:
ایمیل:
* نظر: