اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - 18 December 2018
رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر گرایش های سیاسی سالم باشند، باعث تحرک و پیشرفت کشور خواهد بود اما در منافع ملی باید یک حرف مشترک بزنیم و مشترک عمل کنیم.

در منافع ملی باید یک حرف مشترک بزنیم

به‌گزارش عصرپرس، سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز (سه‌شنبه) در گردهمایی بسیجیان صنعت آب و برق گفت: کشور ایران از حیث نعمت‌های خدادادی، اقلیم جغرافیایی ممتاز کشور، ذخایر زیرزمینی، فسیلی وضعیت مناسبی دارد، اما آنچه که مربوط به عوامل انسانی و مصرف است موجب شده تا ایران به کشوری نیمه خشک تبدیل شود و ذخایر آبی آن کاهش یابد.

وی با بیان اینکه متاسفانه مدیریت مصرف در کشور رعایت نمی‌شود، افزود: در زمینه مصرف بی‌رویه انرژی تا آنجا پیش رفته‌ایم که گوی سبقت را از دنیا ربوده‌ایم.

غیب پرور با اشاره به اهمیت یک صدایی در منافع ملی گفت: اگر گرایش های سیاسی سالم باشند، باعث تحرک و پیشرفت کشور خواهد بود اما در منافع ملی باید یک حرف مشترک بزنیم و مشترک عمل کنیم.

غیب‌پرور اضافه کرد: بسیاری از مستکبران جهان نمی‌خواهند ایران روی پای خود بایستد و راه‌انداختن جنگ اقتصادی، سیاسی و تحریم‌ها نیز همه برای همین است.

وی با تاکید بر اتخاذ موضع واحد و داشتن تفکر بسیجی، گفت: تا فرصت داریم و این مسئولیت‌ها در اختیار ماست، باید کارهایی از جنس اقتصاد مقاومتی انجام دهیم.

غیب پرور با اشاره به ظرفیت های بسیج گفت: ما در بسیج نوکر کشور هستیم و حرف ما این است که ظرفیت بسیج در اختیار همه ارگان ها و سازمان ها خواهد بود تا کار کشور پیش برود،که یک نمونه آن می‌توان به همکاری با وزارت نیرو در مسئله نیروگاه های خورشیدی اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تقدیر از تلاش‌های بسیج وزارت نیرو در زمینه فعالیت‌های تخصصی آب و برق به ویژه در مناطق محروم کشور تصریح کرد: تداوم راه شهدای انقلاب و بارزترین مصداق مرگ‌بر آمریکا، کار کردن جهادی و انقلابی است.


نام:
ایمیل:
* نظر: