اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - 18 December 2018
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تشکیل صندوق توسعه حمل و نقل گفت : ۱۹ هزار میلیارد تومان منابع برای تشکیل صندوق توسعه حمل و نقل اختصاص یافته که با تشکیل این صندوق پشتوانه‌ایی برای شتاب بخشیدن به جریان توسعه صورت می گیرد .

وزیر راه و شهرسازی: تشکیل صندوق توسعه در حوزه حمل و نقل

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در اختتامیه سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته که در محل مصلی امام (ره) برگزار شد، گفت: جامعه حمل و نقل در همه ابعاد خانواده بزرگ و پر افتخاری است و در شرایط سخت اقتصادی، جریان زندگی شادی را برای مردم شکل می‌دهند.

اسلامی در ادامه با اشاره به تشکیل صندوق توسعه حمل و نقل، گفت : ۱۹ هزار میلیارد تومان منابع برای این صندوق  اختصاص یافته است که پشتوانه ایی برای شتاب بخشیدن به جریان توسعه در این حوزه می باشد .

وی ادامه داد: خیلی از کندی های حرکت و رکود با استفاده از ظرفیت این صندوق از میان برداشته می شود و به رشد و پیشرفت کشور می انجامد.

اسلامی با اشاره به اینکه هدف تحریم ها مقابله با استقلال کشور و ارتقا عزت ملی است، گفت: برای افزایش ظرفیت های کشور و با حرکت خردمندانه می‌توان کل کاستی‌های حوزه حمل و نقل را برداشته و با بهره وری از فرصت های تحریم، پیش خواهیم رفت .

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه باید اتصال تولید کننده و مصرف کننده صنعت حمل و نقل را با گسترش توسعه شتاب دهیم ، گفت: بودجه دولت برای اتمام پروژه ها جوابگو نیست بنابراین از همه کسانی که در بخش خصوصی توان اجرای این پروژه ها رادارند دعوت می کنیم و با تمام توان از آنها حمایت خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به پروژه های نیمه تمام اشاره کرد و گفت: باید با حضور بخش خصوصی برای تمام پروژه های نیمه تمام، سرمایه پایدار را برای این بخش ایجاد کرده تا کسب رضابت مردم را به حداکثر رسانیم.

به گزارش عصرپرس،سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته از ۲۵ لغایت ۲۷ آذر ماه در محل مصلی امام )ره( و با حضور بیش از ۲۶۳ شرکت داخلی و دولتی برگزار شد.


خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: