اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - 17 December 2018
در راستای برنامه محرومیت زدایی ارتش در کشور؛
چند پروژه عمرانی از قبیل مسکن، مسجد و مدرسه برای روستاهای کمتر برخوردار توابع شهرستان ساوه توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش افتتاح شد.

افتتاح چندین پروژه عمرانی از سوی ارتش در استان مرکزی

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی ارتش؛ در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر امیر سرلشکر موسوی بمنظور محرومیت زدایی در نقاط کمتر برخوردار کشور، چند پروژه عمرانی به همت بنیاد تعاون اجا و قرارگاه سازندگی حضرت قائم (عج) ارتش با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ دوم بیوک عباس زاده، مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش افتتاح و تحویل اهالی توابع شهرستان ساوه شد.

 

افتتاح 10 واحد مسکونی در روستای اسماعیل آباد کوچک‌لو

صبح امروز 10 واحد مسکونی در روستای محروم اسماعیل آّباد کوچک‌لو زرندیه از توابع شهرستان ساوه در استان مرکزی افتتاح شد. آیین افتتاح این منازل مسکونی توسط صاحبان واقعی آن ها کلید خورد و تحویل مالکان آن ها قرار گرفت.

حجت الاسلام محمدحسنی در جمع مردم این روستا با اشاره به ترویج روحیه جهادی در بین آحاد مردم جامعه، گفت: ساخت و افتتاح این منازل مسکونی، آغازی بر محرومیت زدایی کامل در این روستا است. مردم باید روحیه جهادی را در خودشان ایجاد کنند. پروژه محرومیت زدایی در راستای تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، درایت امیر سرلشکر موسوی و تلاش های امیر سرتیپ دوم عباس زاده و همکاران ایشان است.

 

 افتتاح مدرسه و مسجد در روستای خان‌کهریز

در ادامه جهت رفاه حال دانش آموزان روستای خان‌کهریز از توابع شهرستان ساوه مدرسه پسرانه پرستو با چهار کلاس و امکانات رفاهی مساعد افتتاح شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسنی ضمن تشویق کودکان به ادامه تحصیل، تقوای الهی و انجام فعالیت های ورزشی جهت رشد و تعالی هر چه بهتر در راستای کمک به نظام اسلامی کشورمان در آینده نزدیک، به دانش آموزان این مدرسه، کیف و لوازم التحریر  هدیه کرد.

همچنین مسجدی با امکانات کامل گرمایشی و سرمایشی برای اهالی روستا افتتاح شد تا مراسم های مذهبی و عبادی خود را در این مسجد برگزار کنند.

گفتنی است، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش قول سفر زیارتی به قم و جمکران را به ساکنان محروم این منطقه داد و اعلام کرد که به زودی زمینه اعزام گروهی مردم به زیارت حرم حضرت معصومه (ص) و مسجد جمکران فراهم می شود.

 

افتتاح مسجد در روستای خرم آباد لقو

در پایان مسجد بزرگی در روستای محروم خرم‌آباد لقو جهت استفاده اهالی این روستا افتتاح شد و نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی اقامه شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر محرومیت زدایی کامل در تمام نقاط کشور گفت: باید از امیر سرتیپ دوم عباس زاده تشکر کنیم که با کار جهادی و روزمره برنامه محرومیت زدایی را در این منطقه پیش برد. از همه عوامل دست اندکار سازندگی بویژه قرارگاه سازندگی حضرت قائم (عج) ارتش و امیر سازندگی ارتش امیر عباس زاده تشکر می کنم و موفقیت روز افزون همگان را از خداوند متعال خواستارم.


نام:
ایمیل:
* نظر: