اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - 15 December 2018
رییس سازمان صنعت خوزستان خبر داد:
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان از رفع مشکل صادرات محصولات گروه ملی فولاد خبرداد و گفت: مشکل صدور و تمدید کارت بازرگانی شرکت گروه ملی فولاد خوزستان در جلسه ستاد تسهیل استان که به منظور بررسی مشکلات این شرکت برگزار شده بود برطرف شده و امیدواریم صادرات محصولات این شرکت مجددا از سر گرفته شود ‌.

از سرگیری صادرات محصولات گروه ملی فولادبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شاتا، نظری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: هم اکنون شرکت گروه ملی فولاد ایران باورود مواداولیه به زودی فعالیت خودراآغازمی کند که امیدواریم با برطرف شدن مشکل تمدید کارت بازرگانی این شرکت و صادرات محصولات آن به خارج از کشور شاهد رشد و شکوفای مجدد گروه ملی باشیم .

وی با بیان اینکه راه اندازی تمام خطوط تولید گروه ملی مدنظرمی باشد خاطر نشان کرد: با افزایش تولیدات و شروع صادرات محصولات این شرکت مشکلات مربوط به کارگران زحمتکش گروه ملی نیز برطرف خواهد شد .

لازم به ذکر است: پیش از این نیز با پیگیری های رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان و استاندار خوزستان در سفر اخیر وزیر صنعت معدن و تجارت به استان گروه ملی فولاد ایران از فروش محصولات تولیدی خود در بورس معاف گردید.


نام:
ایمیل:
* نظر: