اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - 08 December 2018
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: ۱۷۰۰۰ حکمت کارت تا پایان آذر ماه در بین ایثارگران سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل توزیع می‌شود.

توزیع ۱۷۰۰۰ حکمت کارت ایثارگران در ۳ استان کشوربه‌ گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به توافق بنیاد شهید و امور ایثارگران با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: پس از طی روند اداری تفاهم‌نامه منعقد شده، حکمت کارت ایثارگران توسط وزارت دفاع چاپ شد و مقرر شده است در مرحله نخست به بیش از ۴۵۰ هزار نفر از ایثارگرانی که از بنیاد حقوق دریافت می‌کنند، حکمت کارت تعلق گیرد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: ۱۷۰۰۰ حکمت کارت تا پایان آذر ماه در بین ایثارگران سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل توزیع می‌شود و تا پایان دی ماه باقیمانده حکمت کارت به ایثارگران سایر استان‌ها اعطا می‌شود و اما از آنجا که بر اساس توافق با وزارت دفاع، زیرساخت‌های فناوری این کارت‌ها بهمن ماه فعال می‌شود، ایثارگران عزیز از ماه بهمن می‌توانند از کارت‌های خود استفاده کنند.

وی درباره نحوه دریافت این کارت‌ها توضیح داد و گفت: این کارت‌ها در بنیاد استان‌ها توزیع می‌شود و ایثارگران می‌توانند به بنیاد مناطقی که دارای پرونده ایثارگری هستند، مراجعه و نسبت به دریافت کارت‌های خود اقدام کنند.

پاکدل همچنین درباره مزایای حکمت کارت‌ها نیز گفت: ایثارگران عزیزی که از بنیاد حقوق دریافت می‌کنند می‌توانند با دریافت حکمت کارت از تخفیف در هنگام خرید از فروشگاه‌های اتکا بهره‌مند شوند و همچنین با استفاده از این کارت می‌توانند به نسبت حقوقشان از بنیاد، کالا به صورت اقساطی از این فروشگاه‌ها خریداری کنند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره مرحله دوم اجرای این طرح اظهار داشت: پس از اتمام  مرحله نخست، این کارت‌ها به ایثارگرانی که از دستگاه محل خدمت خود حقوق می‌گیرند، توزیع می‌شود. این ایثارگران نیز می‌توانند از تخفیفات اجناس فروشگاه‌های اتکا استفاده کنند اما با توجه به اینکه از بنیاد حقوق دریافت نمی‌کنند، خرید کالای قسطی به آنها تعلق نمی‌گیرد.


نام:
ایمیل:
* نظر: