اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - 08 December 2018
سازمان وظیفه عمومی ناجا همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت را به تاریخ نوزدهم آذر ۹۷ دریافت کرده اند، به خدمت سربازی فراخواند.

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم در آذر۹۷

به گزارش عصرپرس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ 97/9/19 دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ ساعت 6 صبح روز دوشنبه مورخ نوزدهم آذر 1397 و مشمولان ساکن دیگر استان ها نیز ساعت 7 صبح تاریخ ذکر شده در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

حضور نداشتن بموقع ، غیبت محسوب می شود و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

همه مشمولان می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را ببینند و در موعد اعزام همراه داشته باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر: