اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - 02 December 2018
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری در پیامی به رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر حمایت و پشتیبانی از توسعه گردشگری کشورمان تاکید کرده است.

پشتیبانی سازمان جهانی گردشگری از تلاش‌های ایران

به‌گزارش عصرپرس به نقل از سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در متن پیام زوراب پلولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری به علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمده است:

«ملاقات با جناب‌عالی در جریان سفر اینجانب به جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهلمین نشست عمومی اعضای وابسته UNWTO مایه افتخار من بود. مشاهده حمایت شخصی جناب‌عالی و اعتماد به بخش گردشگری به عنوان سرچشمه رشد اقتصادی و توسعه پایدار برای اینجانب بسیار مسرت بخش بود. همچنین به‌خاطر مذاکرات انجام‌گرفته بسیار سپاسگزارم.

بدون شک حضور جناب‌عالی در نشست عمومی حامل پیامی قوی به صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران بوده و مبین این نکته است که می‌توان بر حمایت کامل و راهنمایی (آن سازمان) حساب ویژه‌ای باز کرد. این رویداد پیشنهادهای فوق‌العاده و عالی گردشگری جمهوری اسلامی ایران و توانایی در بهره‌گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فناوری را عرضه نمود و به اثبات رساند.

خواهشمند است نسبت به تعهدات و آمادگی کامل این سازمان مبنی بر پشتیبانی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران برای تقویت بخش گردشگری آن کشور اطمینان کامل داشته باشید.»


نام:
ایمیل:
* نظر: