اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - 29 November 2018
پیروز حناچی ظهر امروز، پنجشنبه در مراسم دریافت حکم خود به عنوان شهردار تهران گفت: تهران پایتخت 240ساله است و همین موضوع پایتخت بودن آن، کار و مسئولیت مضاعفی را برای ما ایجاد کرده است.

حناچی: مشکلات تهران را با حمایت دولت و مردم حل می کنیم

به گزارش عصرپرس، پیروز حناچی شهردار جدید تهران، با گرامیداشت روز شهید مدرس گفت: به سهم خودم و اعضای شورای شهر از شما برای پشتیبانی از تصمیم شورای شهر تهران تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم که این وظیفه سنگین که بر عهده من گذاشته شده است به خوبی بتوانم انجام دهم.

وی افزود: تهران از دوره قاجار پایتخت انتخاب شده است و باید سعی کنیم به عنوان نماد اصلی ترین شهر کشور با آن برخورد کنیم. شهردار پایتخت بودن بار مضاعفی است که نیاز به تلاش بیشتری دارد.

حناچی ادامه داد: از چالش های شهر تهران آلودگی هوا است باید تلاش کنیم تا رقم قابل قبولی را برای حل آلودگی هوا داشته باشیم و ان اشاءا... با توسعه حمل و نقل عمومی و مترو تاثیر زیادی بتوانیم بر این موضوع بگذاریم.

شهردار تهران با اشاره به اینکه تهران مشکلات زیادی دارد، افزود: این مشکلات یک شبه به وجود نیامده و در طی 40 تا 50 به وجود آمده است و ما باید سعی کنیم بر این مشکلات نیفزاییم و با کمک وزارت کشور و مردم این مشکلات را قدم به قدم حل کنیم.

 

 


نام:
ایمیل:
* نظر: