اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - 29 November 2018
اختتامیه همایش ایثارگران نیروی زمینی ارتش با حضور فرماندهان،‌روسا و خانواده ایثارگران نزاجا به میزبانی قرار گاه منطقه ای شمالشرق در مشهدمقدس برگزار شد.

تجلیل خانواده شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران نیروی زمینی ارتشبه گزارش عصرپرس به نقل از روابط عمومی ارتش در منطقه شمالشرق نزاجا، سرهنگ ابراهیم پاشا پور رییس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش در همایش ایثارگران نیروی زمینی ارتش، گفت: ۲۵ طرح با عنوان ‘لبیک یا امام خامنه ای ‘ در حمایت از کارکنان و پرسنل نیروی زمینی ارتش در حال اجرا است که طرح شانزدهم در تکریم و تعظیم خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران می باشد.

پاشا پور افزود: نیروی زمینی ارتش ۴۸ هزار شهید و ۲۰۰ هزار جانباز تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی ‌افزود: فدارکاری کارکنان پایورو سربازان این نیرو در تاریخ ثبت شده است و از بین رفتنی نیست.

در ادامه جانشین قرار گاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در این همایش، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت حاکم بر کشور برگرفته از مکتب اباعبدالله (ع) است.

امیر سرتیپ دوم ستاد مجید زارع افزود: با وجود ناامنی های فراوان در اطراف کشورمان،‌ با حضور نیروهای مسلح توانمند، ملت دلاور و فرهنگ عاشورایی کشور ما از امنیت باثبات برخوردار است.

وی اظهار داشت: امنیت این کشور بخاطر مجاهدتهای شهدا، جانبازان و ایثارگران است و ما همیشه قدردان این فداکاری هستیم.

در پایان این همایش ازخانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان نیروی زمینی ارتش تجلیل به عمل امد.

شایان ذکر است: تعداد ۱۰۰ نفر از خانواده های ایثارگران نیروی زمینی ارتش به استعداد۵٠٠نفر، به میزبانی قرارگاه منطقه ای شمال شرق به مدت یک هفته با برنامه های فرهنگی و سیاحتی در مشهد حضور یافتند.


نام:
ایمیل:
* نظر: