اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - 26 November 2018
با حضور وزیر دفاع برگزار شد؛
همزمان با نهمین نمایشگاه و جشنواره بین المللی هوائی با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع از فناوری های صنعت دفاعی در حوزه اتصال (LAP JOINT)، بالگرد 212 اورژانس و محفظه احتراق موتور فوکر 100 رونمائی شد.

رونمائی از سه فناوری صنعت هوائی و هوانوردی

به گزارش عصرپرس از روابط عمومی وزارت دفاع، نهمین نمایشگاه و جشنواره بین المللی هوائی با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، سورنا ستاری  معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری ،مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دکتر منطقی رئیس مرکز ملی فضائی و امیر نصیرزاده فرمانده نیروی هوائی ارتش در کیش برگزار شد.

درحاشیه نهمین نمایشگاه و جشنواره بین المللی هوائی که از امروز به مدت سه روز در جزیره کیش در حال برگزاری است از سه فناوری ساخته متخصصان صنعت هوائی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمائی شد.

فناوری (LAP JOINT)

این فناوری اتصال لبه به لبه است که مورد استفاده صنایع هوایی و هوانوردی و حتی دیگر صنایع است.مهمترین استفاده از این فناوری قابلیت جدا سازی دو فلز بعد از اتصال آن بدون آسیب رساندن به قطعه یا فلز می باشد.

بالگرد 212 اورژانس

این فناوری ساخته متخصصان صنعت هوائی منحصرا به بالگردی با ویژگی حمل بیمار و ادوات پزشکی تو سعه داده است.

قابلیت حمل چند برانکارد و سیستم های احیا(CPR) بیمار از ویژگی های آن محسوب می شود

محفظه احتراق موتور فوکر 100

محفظه احتراق موتور فوکر 100 نیز از جمله فناوری های مهم در عرصه هوائی است که به دست متخصصان سازمان صنایع هوائی ساخته شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: