اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - 24 November 2018
مدیرکل شیلات هرمزگان خبر داد:
مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت معرفی صنعت پرورش میگو استان از تلاش برای  راه اندازی تورهای تخصصی و گردشگری مزارع پرورشی میگو استان در آینده ای نزدیک خبر داد.
راه اندازی تورهای تخصصی و گردشگری مزارع پرورشی میگوبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس از شیلات هرمزگان ، محسن یکتاپور با بیان اینکه ظرفیت های شیلاتی استان به ویژه صنعت پرورش میگو علاوه بر جاذبه های اقتصادی از جاذبه های گردشگری خوبی بهره مند است گفت: خوشبختانه استان هرمزگان با توجه به ظرفیت های شیلاتی خود می تواند مرکز خوبی برای برگزاری تورهای تخصصی و گردشگری باشد.

وی از صنعت گردشگری به ویژه با محوریت تورهای بازدیدی تخصصی به عنوان صنعتی مکمل یاد کرد و گفت: این مهم را می توان به عنوان یک ضرورت برای توسعه ظرفیت ها و توانمندی های شیلاتی استان نام برد.

یکتاپور با اشاره به اینکه بازدید یک منبع غنی از ایده ها و برنامه های جدید برای علاقه مندان می تواند به همراه داشته باشد تصریح کرد: به همین ترتیب بازدید تخصصی و حتی گردشی می تواند نقش مهمی در برنامه ریزی استراتژیک و تولید کسب و کار ایفا می کنند.

مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: برگزاری تورهای گردشگری و تخصصی می تواند همچنین یکی از سریع ترین و مقرون به صرفه ترین ابزار برای کاوش و ورود به بازار و همچنین جذب سرمایه گذاران جدید باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر: